Afspraak maken

Glasvezelmonteur KPN Netwerk

We hebben je gemist

Als we bij je zijn langs geweest toen je niet thuis was, dan laten we een kaartje achter. We komen graag later langs op een moment dat het jou uitkomt. Daarvoor kun je een nieuwe afspraak inplannen. Vraag onze aannemer dan om je terug te bellen, vul hiervoor ons contactformulier in en kies als onderwerp voor 'terugbelverzoek'.

Terugbelverzoek

Afspraakvoorstel bevestigen

Jouw straat is aangesloten op het glasvezelnetwerk. Om je woning aan te sluiten maakt de monteur graag een afspraak met je. Per post ontvang je hiervoor een brief met een voorgestelde afspraakdatum om jouw woning aan te sluiten. Met jouw unieke 6-cijferige code kun je gemakkelijk jouw voorgestelde afspraak bevestigen.
Afspraak bevestigen

Een geplande afspraak wijzigen?

Wil je een geplande afspraak wijzigen? Dat kan. Om dit te regelen kun je jouw contactgegevens met ons delen via het contactformulier. Kies voor het wijzigen van je geplande afspraak voor 'terugbelverzoek'.
Geplande afspraak wijzigen

Wat kan je verwachten van de aansluitafspraak

Op afgesproken datum komt de monteur. Dan zal het glasvezelpunt worden aangesloten op de afgesproken plaats, dit is vaak in de meterkast. Hiervoor wordt het oranje kabeltje dat buiten bij de gevel uitsteekt naar binnen in je woning doorgetrokken. Vervolgens wordt de aansluiting gereed gemaakt. 
Monteur KPN NetwerkNL
Veelgestelde vragen
  • Ik wil een afspraak maken voor het installeren van het glasvezelpunt in mijn woning
  • De geplande afspraak is niet doorgegaan. Kan ik een nieuwe afspraak maken?
  • Mijn wijk krijgt glasvezel en ik wil een afspraak maken met de glasvezelvoorbereider
  • Ik was niet thuis, hoe maak ik een nieuwe afspraak met de glasvezelvoorbereider of -monteur?
  • Hoe wijzig ik mijn afspraak voor het activeren van mijn glasvezelabonnement?
  • Ik heb een glasvezelabonnement afgesloten en wil een afspraak laten maken om de aansluiting te activeren
  • Ik wil wegens een coronavirus gerelateerde reden mijn afspraak verzetten, hoe doe ik dat?
  • Ik wil een afspraak maken voor het installeren van het glasvezelpunt in mijn bedrijfspand
  • Ik wil een afspraak maken voor een haalbaarheidsonderzoek naar glasvezel op mijn adres
  • Merk ik dat mijn koperaansluiting wordt uitgezet?