Je afspraak bevestigen of wijzigen
Heb je een afspraakvoorstel ontvangen voor het monteren van de glasvezelaansluiting in je woning? Hier vind je hoe je deze afspraak makkelijk bevestigt of wijzigt.
Zo bevestig je de afspraak
Je vindt je afspraakvoorstel in de brief die je van ons kreeg. Nog geen brief ontvangen? Wacht dan nog even af.
- Klik hieronder op 'afspraak bevestigen'
- Vul je gegevens aan
- Je krijgt je afspraakvoorstel te zien
- Bevestig de afspraak
Als we andere tijden beschikbaar hebben, dan laten we je die zien.
Zo wijzig je een geplande afspraak
Als de geplande tijd of datum niet uitkomt, klik dan op 'Afspraak wijzigen'. Kies een nieuwe datum en tijd en bevestig je wijziging. Is deze optie niet beschikbaar, dan kun je een terugbelverzoek indienen. We bellen je terug om samen een nieuwe afspraak in te plannen.
Als je afspraak niet is doorgegaan
Was je niet thuis toen we langskwamen? Of ging je afspraak om een andere reden niet door? Dan maken we graag een nieuwe afspraak. Doe daarvoor een terugbelverzoek. We bellen je dan om een nieuwe afspraak te plannen.
- Klik hieronder op "Terugbelverzoek doen"
- Omschrijf waarom we terug moeten bellen en doe een voorstel voor een nieuwe afspraak.
- Laat je gegevens achter
Veelgestelde vragen
Hoe wijzig ik mijn afspraak voor het activeren van mijn glasvezelabonnement?
Ik heb een storing en wil een afspraak maken om die te verhelpen