Service en contact | KPN Netwerk
Direct naar hoofdinhoud
  • We sluiten je kosteloos aan
  • Snel, stabiel internet met glasvezel
  • Al ruim 3 miljoen adressen aangesloten

Waar gaat jevraag over?

Glasvezelvoorbereider KPN Netwerk

Deze vragen worden het meest gesteld

Vragen over het netwerk
  • Wat is glasvezel?
  • Waarom zou ik overstappen op glasvezel?
  • Hoe werkt een glasvezelnetwerk?
  • Hoe snel is glasvezel?
  • Wat is het verschil tussen KPN Netwerk en providers?
  • Is glasvezel ook interessant als ik niet veel internet?
Ik heb geen glasvezel
  • Er wordt gewerkt in mijn straat, krijg ik nu glasvezel?
  • Hoe weet ik of mijn woning op de planning staat voor glasvezel?
  • Wat is een haalbaarheidsonderzoek?
  • Kan ik een haalbaarheidsonderzoek aanvragen?
  • Wanneer krijg ik de uitslag van het haalbaarheidsonderzoek?
  • Ik sta nog niet op de planning voor glasvezel, wanneer weet ik of mijn adres aan de beurt is?
Ik krijg glasvezel
  • Waarom zou ik voor glasvezel kiezen?
  • Is de glasvezelaansluiting kosteloos?
  • Welke providers zijn beschikbaar op het netwerk van KPN Netwerk?
  • Mijn huidige provider is niet beschikbaar op het nieuwe glasvezelnetwerk, en nu?
  • Kan ik in mijn huurwoning ook glasvezel krijgen?
  • Ik heb toestemming gegeven, wat gebeurt er nu?
  • Hoe blijf ik op de hoogte van de werkzaamheden?
  • Wordt er in mijn straat gegraven?
  • Hoe gaat de aanleg in mijn tuin?
  • Hoe vernieuwen jullie het netwerk in mijn wijk?
  • Ik gebruik nu een COAX-aansluiting: kan ik alsnog toestemming geven voor een glasvezelaansluiting?
  • Ik was niet thuis, hoe maak ik een nieuwe afspraak met de glasvezelvoorbereider of -monteur?
  • Wanneer kan ik mijn glasvezelaansluiting gaan gebruiken?
  • Heb ik invloed op waar het glasvezelaansluitpunt komt?
Ik heb glasvezel
  • Hoe wijzig ik mijn afspraak voor het activeren van mijn glasvezelabonnement?
  • Kan ik tegelijkertijd bellen, internetten en tv-kijken via een glasvezelaansluiting?
  • Wat moet ik doen om het nieuwe netwerk te gebruiken?
  • Er worden nog werkzaamheden in mijn wijkcentrale uitgevoerd, wat nu?
  • Waar kan ik een storing melden?
Nieuwbouw
  • Wanneer wordt mijn nieuwbouwwoning aangesloten op glasvezel?
  • Wat regelt de projectontwikkelaar/aannemer voor mijn glasvezelaansluiting en wat moet ik zelf doen?
  • Moet ik een glasvezelaansluiting aanvragen voor mijn nieuwbouwwoning?
  • Mijn nieuwbouwwoning heeft nog geen glasvezel, wat nu?
  • Is de glasvezelaansluiting in mijn nieuwbouwwoning kosteloos?
  • Ik wil mijn glasvezelaansluiting verplaatsen, kan dat?
  • Mag ik de glasvezelaansluiting tijdelijk van de muur halen?
Vragen over het uitzetten van de koperverbinding
  • Hoe ziet een koperaansluiting eruit?
  • Merk ik dat mijn koperaansluiting wordt uitgezet?
  • Ik heb een telefoonaansluiting die in gebruik is als alarmlijn of zorgalarm, kan dit zo blijven?
  • Ik wil mijn diensten op het kopernetwerk behouden, kan dat?
  • Hoe weet ik of er glasvezel beschikbaar is en of er nog werkzaamheden moeten gebeuren?
Ik wil een schade of klacht doorgeven
  • Ik heb een klacht. Waar kan ik deze indienen?
  • Ik wil een schade melden. Waar kan ik dat doen?
  • Waar kan ik een storing melden?