KPN NetwerkNL maakt gebruik van cookies. Bij geen akkoord plaatsen wij alleen noodzakelijke cookies. Bekijk ons cookie-beleid.

Waar kan ik een storing melden?

Dit kan bij je provider. Deze zoekt dan uit waar de storing aan ligt. Ligt de storing aan je apparatuur of je provider? Dan gaat jouw provider je helpen dit op te lossen. Is er een storing op ons glasvezelnetwerk? Dan geeft je provider dit door aan ons en aan de landelijke storingsdienst. Wij gaan het probleem dan zo snel mogelijk voor je proberen op te lossen. Neem voor een storing dus altijd contact op met je provider.

Bekijk hier welke providers diensten aanbieden op ons netwerk. 

Ons netwerk

  • Wat kan ik met glasvezel?

    Met glasvezel heb je het snelste, stabielste internet in huis. Het is een krachtig netwerk dat niet alleen klaar is voor de mogelijkheden van vandaag, maar ook voor die van morgen. Met glasvezel kun je nu al streamen, downloaden, online gamen en thuiswerken, dit allemaal tegelijkertijd!

    Lees meer >
  • Wanneer wordt mijn internet sneller?

    In heel Nederland verbeteren we bestaande internetnetwerken en leggen we nieuwe glasvezelnetwerken aan. Het verschilt per adres wanneer het internet sneller wordt. Doe daarom de postcodecheck. Zo weet je in 1 minuut of je woning op de planning staat om op glasvezel te worden aangesloten en wat de status is.

    Lees meer >
  • Kan ik een haalbaarheidsonderzoek aanvragen?

    Ja, je kunt hier vrijblijvend een haalbaarheidsonderzoek aanvragen. Dit kan voor zowel een bestaande woning als een nieuwbouwwoning die je op eigen initiatief bouwt. Is je nieuwbouwwoning onderdeel van een nieuwbouwproject? Dan hoef je geen haalbaarheidsonderzoek aan te vragen. Neem in dat geval contact op met je projectontwikkelaar.

    Lees meer >
  • Waarom heeft mijn buurman wel glasvezel en ik niet?

    Als je buurman glasvezel hebt en jij niet, dan ben je vast benieuwd hoe dat kan. Op deze vraag zijn verschillende antwoorden mogelijk.

    Lees meer >
  • Ben ik duurder uit met glasvezel?

    Een glasvezelabonnement is niet duurder of goedkoper dan een abonnement via een ander netwerk.

    Lees meer >
  • Hoe kan ik een tweede glasvezelaansluiting in mijn woning krijgen?

    Het verschilt per woning of er een tweede glasvezelaansluiting mogelijk is. Je achterhaalt dit door ons een haalbaarheidsonderzoek te laten uitvoeren. Goed om te weten: in de meeste gevallen is voor een tweede glasvezelaansluiting een eigen bijdrage nodig. Als uit het haalbaarheidsonderzoek blijkt dat je een tweede aansluiting kunt nemen, sturen we je per e-mail een offerte hiervoor toe.

    Lees meer >
  • Ik heb een nieuw netwerk, moet ik thuis iets hiervoor veranderen?

    Ja, dit doe je samen met ons. In je woning komt namelijk een glasvezelaansluitpunt. Meestal komt deze in de meterkast. Tijdens de aanleg van glasvezel in jouw wijk, komt een glasvezelvoorbereider langs om samen met jou te bepalen waar het aansluitpunt in je woning komt. Nadat je straat is aangesloten, komt een glasvezelmonteur langs om dit glasvezelaansluitpunt in je woning te installeren. Het enige dat jij hoeft te doen? Zorgen dat er iemand thuis is die onze mensen ter plaatse binnen kan l…

    Lees meer >