KPN NetwerkNL maakt gebruik van cookies voor een goede werking van de website. Bekijk ons cookie-beleid.

Waar kan ik een storing melden?

Bij storingen kunt u contact opnemen met uw provider. Deze onderzoekt vervolgens wat de oorzaak is.

 Een storing kan bijvoorbeeld te maken hebben met de apparatuur of diensten van uw provider. Wanneer er sprake is van een storing op het glasvezelnetwerk zal uw provider dit melden bij de landelijke storingsdienst en KPN NetwerkNL.

Bekijk hier welke providers diensten aanbieden op ons netwerk. 

Ons netwerk

  • Kan ik straks direct gebruikmaken van het nieuwe netwerk?

    Als onze werkzaamheden erop zitten, ligt er een nieuw netwerk in uw straat. Hiermee is een snellere en stabielere internetverbinding mogelijk. Ons netwerk is een open netwerk. Dat betekent dat verschillende providers hun diensten op dit netwerk aanbieden. U kiest zelf welke provider en welk pakket het beste bij u past.

    Lees meer >
  • Zijn up- en downloadsnelheid altijd gelijk bij glasvezel?

    Uploaden van bestanden kan alleen via glasvezel net zo snel als downloaden. Dat is een van de grote voordelen.

    Lees meer >
  • Werken Skype en Netflix ook via het glasvezelnetwerk?

    Ja, sterker nog: een glasvezelverbinding is uitermate geschikt voor Skype of streamingdiensten als Netflix.

    Lees meer >
  • Welke providers leveren diensten op het vernieuwde netwerk?

    Ons netwerk is een open netwerk. Dat houdt in dat verschillende providers diensten aanbieden op ons netwerk. U kiest dus zelf welke provider en welk pakket het beste bij u past. Internet bijvoorbeeld, of tv en telefonie. Of alle drie natuurlijk. De volgende providers bieden diensten aan op ons netwerk

    Lees meer >
  • Welke woningen komen in aanmerking voor het haalbaarheidsonderzoek?

    1. Voor bewoner(s) waarvan de woning in de eerdere aanleg niet is aangesloten en niet is voorbereid op de komst van een glasvezelaansluiting.

    2. Voor bewoner(s) waarvan de woning een nieuw adres krijgt (uitgezonderd nieuwbouwwoningen), bijvoorbeeld door opsplitsing van een kavel of woning.

    3. Voor bewoner(s) van een woning die niet is aangesloten op het glasvezelnetwerk, maar waar wel een glasvezelnetwerk in de buurt ligt.

    4. Voor bewoner(s) die een twe…

    Lees meer >
  • Waarom voeren we een haalbaarheidsonderzoek uit?

    Wanneer u interesse heeft in een glasvezelaansluiting van KPN NetwerkNL kan het zo zijn dat uw woning of buurt onvoldoende is voorbereid op de komst van glasvezel. Met een haalbaarheidsonderzoek bekijken wij of we uw woning kunnen aansluiten op het glasvezelnetwerk en tegen welke kosten een glasvezelaansluitpunt kan worden gerealiseerd.

    Lees meer >
  • Wat is een haalbaarheidsonderzoek?

    Wanneer u interesse heeft in een glasvezelaansluiting van KPN NetwerkNL, kan het zo zijn dat uw woning of buurt onvoldoende is voorbereid op de komst van glasvezel. We onderzoeken dan of het mogelijk is om uw woning aan te sluiten op het glasvezelnetwerk en tegen welke kosten dat kan. Dit noemen we een haalbaarheidsonderzoek.

    Lees meer >