Ik krijg glasvezel

Waarom zou ik voor glasvezel kiezen?

De voordelen van glasvezel liegen er niet om. Het is het snelste én stabielste netwerk. Krachtig internet voor al je apparaten. En dat is nodig ook, want thuis internetten we met z’n allen wat af. We streamen films, spelen online games, zetten de verlichting aan met onze smartphone én downloaden er op los. En dat allemaal tegelijkertijd. Ook blijft ons dataverbruik thuis groeien. Glasvezel is het enige netwerk dat deze groei aankan. Vandaar dat we jouw woning kosteloos op glasvezel aansluiten. Lees hier alles over de voordelen van glasvezel.
Ik krijg glasvezel
  • Mijn woning is opgeleverd, maar ik heb nog geen glasvezelaansluiting, wat nu?
  • Mag ik de glasvezelaansluiting tijdelijk van de muur halen?
  • Heb ik invloed op waar het glasvezelaansluitpunt komt?
  • Hoe gaat de aanleg van glasvezel bij een voortuin/oprit van meer dan 30 meter?
  • Hoe lang duurt het voordat mijn wijk is aangesloten op het glasvezelnetwerk?
  • Ik heb een aanvraag gedaan voor het verplaatsen/verwijderen van een glasvezelaansluiting, wanneer krijg ik een reactie?
  • Wat zijn de kosten voor het verplaatsen van mijn glasvezelaansluiting?
  • Ik wil mijn glasvezelaansluiting verplaatsen, kan dat?
  • Hoe vernieuwen jullie het netwerk in mijn wijk?
  • Ik krijg glasvezel: waarom moet er iemand mijn woning hiervoor in?
  • Ik heb te laat een aanvraag gedaan, hoe kan ik de werkzaamheden versnellen?
  • Stoppen de werkzaamheden als het vriest?
  • Wanneer wordt mijn nieuwbouwwoning aangesloten op glasvezel?
  • Hoe gaat de aanleg in mijn tuin?
  • Hoe blijf ik op de hoogte van de werkzaamheden?
  • Wordt er in mijn straat gegraven?
  • Ik was niet thuis, hoe maak ik een nieuwe afspraak met de glasvezelvoorbereider of -monteur?
  • Ik heb glasvezel of VDSL: kan ik COAX-kabels blijven gebruiken?
  • Ik gebruik nu een COAX-aansluiting: kan ik alsnog toestemming geven voor een glasvezelaansluiting?
  • Wanneer kan ik mijn glasvezelaansluiting gaan gebruiken?
  • Waarom is er bij andere woningen/panden wel een voorbereider langs geweest, maar bij mij niet?
  • Kan de medewerker aan de deur mij helpen een glasvezelabonnement af te sluiten?
  • Het kopernetwerk in mijn wijk gaat uit, wat kan ik verwachten?
  • Ik weet mijn postcode en huisnummer nog niet van mijn nieuwbouwwoning, kan ik mij ook inschrijven voor de netwerkupdates?