Welke diensten
Voor het verplaatsen van een glasvezelaansluiting krijg je binnen 1 werkdag een offerte toegezonden. Heb je na 2 werkdagen nog geen reactie ontvangen, neem dan contact met op ons op via de klantenservice.
Welke diensten
Mijn woning is opgeleverd, maar ik heb nog geen glasvezelaansluiting, wat nu?
Mag ik de glasvezelaansluiting tijdelijk van de muur halen?
Wat zijn de kosten voor het verplaatsen van mijn glasvezelaansluiting?
Ik wil mijn glasvezelaansluiting verplaatsen, kan dat?
Ik heb te laat een aanvraag gedaan, hoe kan ik de werkzaamheden versnellen?
Wanneer sluiten jullie mijn nieuwbouwwoning aan op glasvezel?
Wat regelt de projectontwikkelaar/aannemer voor mijn glasvezelaansluiting en wat moet ik zelf doen?
Ik weet mijn postcode en huisnummer nog niet van mijn nieuwbouwwoning, kan ik mij ook aanmelden voor de netwerkupdates?
Is de glasvezelaansluiting in mijn nieuwbouwwoning kosteloos?
Kan ik mijn huidige abonnement meeverhuizen naar mijn nieuwbouwwoning?
Mijn nieuwbouwwoning heeft nog geen glasvezel, wat nu?
Moet ik een glasvezelaansluiting aanvragen voor mijn nieuwbouwwoning?
Ik heb op tijd een aanvraag gedaan, kunnen de werkzaamheden eerder plaatsvinden?
Komt mijn nieuwbouwwoning in aanmerking voor een haalbaarheidsonderzoek?
Hoe kan ik zien of ik een aansluiting heb op mijn adres?