SearchResult
Direct naar hoofdinhoud
  • Filters:

88 resultaten gevonden op:

  • Ik was niet thuis, hoe maak ik een nieuwe afspraak met de glasvezelvoorbereider of -monteur?

    Veelgestelde vragen
    We laten een kaartje achter met een telefoonnummer dat je kunt bellen om een nieuwe afspraak te maken.
    Lees meer
  • Ik wil een schade melden. Waar doe ik dit?

    Veelgestelde vragen
    Wat vervelend dat er schade is ontstaan. Wanneer er schade is ontstaan door onze werkzaamheden kun je dat aan ons melden.
    Lees meer
  • Wat regelt de projectontwikkelaar/aannemer voor mijn glasvezelaansluiting en wat moet ik zelf doen?

    Veelgestelde vragen
    De projectontwikkelaar of aannemer doet doorgaans de aanvraag voor de glasvezelaansluiting.
    Lees meer
  • Ik weet mijn postcode en huisnummer nog niet van mijn nieuwbouwwoning, kan ik mij ook aanmelden voor de netwerkupdates?

    Veelgestelde vragen
    Ik weet mijn postcode en huisnummer nog niet van mijn nieuwbouwwoning, kan ik mij ook inschrijven voor de netwerkupdates?
    Lees meer
  • Is de glasvezelaansluiting in mijn nieuwbouwwoning kosteloos?

    Veelgestelde vragen
    Ja. Als je woning binnen ons aansluitgebied valt, is de glasvezelaansluiting gratis.
    Lees meer
  • Wanneer sluiten jullie mijn nieuwbouwwoning aan op glasvezel?

    Veelgestelde vragen
    We proberen je woning altijd voor de sleuteloverdracht aan te sluiten op ons glasvezelnetwerk.
    Lees meer
  • Mijn woning is opgeleverd, maar ik heb nog geen glasvezelaansluiting, wat nu?

    Veelgestelde vragen
    Om deze vraag zo goed mogelijk te kunnen beantwoorden willen wij u vragen contact met ons op te nemen. We zijn bereikbaar via de contactmogelijkheden onderaan deze pagina.
    Lees meer
  • Ik heb te laat een aanvraag gedaan, hoe kan ik de werkzaamheden versnellen?

    Veelgestelde vragen
    Ik heb te laat een aanvraag gedaan, hoe kan ik de werkzaamheden versnellen?
    Lees meer
  • Kan ik mijn huidige abonnement meeverhuizen naar mijn nieuwbouwwoning?

    Veelgestelde vragen
    Hiervoor ben je bij je huidige provider aan het juiste adres: zij kunnen je helpen met het meeverhuizen van je abonnement.
    Lees meer
  • Mijn nieuwbouwwoning heeft nog geen glasvezel, wat nu?

    Veelgestelde vragen
    Dit is mogelijk omdat de internetaansluiting vaak op een ander moment wordt aangesloten dan andere nutsvoorzieningen.
    Lees meer
  • Moet ik een glasvezelaansluiting aanvragen voor mijn nieuwbouwwoning?

    Veelgestelde vragen
    Wordt uw woning op initiatief van een projectontwikkelaar of aannemer gebouwd? In dat geval is de glasvezelaansluiting al aangevraagd.
    Lees meer
  • Ik heb op tijd een aanvraag gedaan, kunnen de werkzaamheden eerder plaatsvinden?

    Veelgestelde vragen
    Ik heb op tijd een aanvraag gedaan, kunnen de werkzaamheden eerder plaatsvinden?
    Lees meer

Pagination