KPN NetwerkNL maakt gebruik van cookies voor een goede werking van de website. Bekijk ons cookie-beleid.

Check mijn woning

Check mijn woning

Door uw postcode en huisnummer in te vullen ziet u direct wat de status is van uw woning.

thuis-netwerk

Uw huis vol mogelijkheden

Check mijn woning

Door uw postcode en huisnummer in te vullen ziet u direct wat de status is van uw woning.

Vul uw postcode en huisnummer in
Deze gegevens gebruiken wij om direct de status van uw woning op te vragen.

Hoe ziet uw netwerk eruit?

Het netwerk voor internet, televisie en telefonie bestaat uit allerlei verschillende technieken en kabels. Om u meer te kunnen vertellen over uw netwerk hebben we daarom in de meeste gevallen uw postcode nodig. Niet alleen ons netwerk verschilt van adres tot adres, maar ook de manier waarop het gebruikt wordt is in ieder huis anders. Voor vragen over uw abonnement, verwijzen we u daarom graag naar de provider van uw keuze.

wonen-nieuwbouw-huis-netwerk
vdsl-netwerk-werkzaamheden

KPN NetwerkNL, hoe zit dat eigenlijk?

Dat leggen het graag even uit. Wij houden ons bezig met de aanleg, het beheer en het vernieuwen van het netwerk voor telefonie, tv en internet. Ongeacht provider. Want niet alleen KPN maakt hier gebruik van, maar ook tientallen andere providers leveren diensten over ons netwerk.

Is uw woning nog in aanbouw?

Terwijl uw huis wordt gebouwd, legt KPN NetwerkNL uw netwerk aan voor internet, televisie en telefonie. Wilt u meer weten over het netwerk dat wij voor u gaan aanleggen of wanneer onze werkzaamheden zijn afgerond? Ga dan naar onze pagina speciaal voor nieuwbouwwoningen.

Nieuwbouw VDSL KPNnetwerkNL
Zorghuizen netwerk KPNnetwerkNL VDSL bewoners

Woont u in een woonzorgcentrum of serviceflat?

Dan kan het zo zijn dat we binnenkort bij u aan het werk zijn. U krijgt dan een eigen aansluiting voor internet, televisie en telefonie, in plaats van de aansluiting die u nu deelt met andere bewoners. Daarmee krijgt u niet alleen een betere verbinding, maar kunt u ook zelf kiezen bij welke provider u uw abonnementen afsluit.

HET NETWERK OP UW ADRES

Benieuwd naar de mogelijkheden bij u thuis?


Check uw postcode

Veelgestelde vragen

  • Hoe weet ik of mijn adres op de planning staat voor een nieuw netwerk?

    Via de postcodecheck op onze website kunt u zien of en wanneer we aan de slag gaan met het nieuwe netwerk in uw straat. Op de hoogte blijven? Schrijf u dan in voor onze nieuwsbrief. Als we in uw straat aan het werk gaan, dan geven we dit van tevoren aan.

    Lees meer
  • Wat doet KPN NetwerkNL?

    KPN NetwerkNL houdt zich bezig met de aanleg, het beheer en de verbetering van het netwerk voor internet, televisie en telefonie. Ons doel is om alle mensen in Nederland toegang te bieden tot een nog snellere en nog stabielere verbinding. Met meer mogelijkheden. En meer keuze. Bij welke provider ze hun abonnement ook afnemen.

    Lees meer
  • Mijn postcode wordt niet herkend, wat nu?

    Het kan zijn dat uw postcode niet bekend is in ons systeem. We helpen u graag verder als u contact met ons opneemt. Het zou ook kunnen dat u een fout heeft gemaakt bij het invullen van uw postcode. Als uw huisnummer een toevoeging heeft (bijvoorbeeld A of IV), zet de toevoeging dan in het juiste vakje. Heeft u alles goed ingevuld, maar wordt het adres niet herkend? Laat het ons weten.

    Lees meer
  • Ik heb een vraag, waar kan ik terecht?

    We kunnen ons voorstellen dat u vragen heeft. Over de werkzaamheden zelf. Of over het nieuwe netwerk. Daar helpen we u natuurlijk graag mee. Dat kan telefonisch of spreek ons direct aan, wanneer we in uw straat aan het werk zijn. Heeft u vragen over diensten zoals internet, televisie of telefonie? Neem dan contact op met de provider die diensten aanbiedt op ons netwerk.

    Lees meer
  • Wat is het verschil tussen KPN NetwerkNL en providers?

    Om alle nieuwe mogelijkheden van internet te kunnen verkennen, is snel internet nodig. Dat vraagt om een snel netwerk. KPN NetwerkNL houdt zich bezig met de aanleg, het beheer en de verbetering van dit netwerk. Ons doel is om alle mensen in Nederland toegang te bieden tot een nog snellere en nog stabielere verbinding. Met meer mogelijkheden. En meer keuze. Bij welke provider ze hun abonnement ook afnemen.

    Lees meer

Nieuws & Updates

Lees meer
thuiswerken

Thuiswerken? zorg voor de perfecte werkplek

De meeste werkgevers vinden het tegenwoordig prima dat medewerkers met regelmaat thuiswerken. Onder de noemer ‘het nieuwe werken’ bent u misschien wel uitgerust met een telefoon en laptop van de zaak, waardoor u overal kunt werken wanneer u maar wilt. Dit lijkt een ideale situatie, maar het wordt al snel minder aantrekkelijk als u thuis geen fijne plek heeft om te werken. Wat maakt een werkplek thuis nu eigenlijk aangenaam?

Lees meer
Lees meer
domotica internet of things

“Huis, ik ben weer thuis!”

Steeds meer elektronica in en om het huis is via wifi met elkaar te verbinden. De techniek sluit steeds beter aan op de wens van de mens. Denk aan spraakgestuurde apparaten en bewegingssensoren. Huisautomatisering, ook wel domotica genoemd, heeft de toekomst. Domoticaspecialist Wouter Kant onderzocht voor KPN NetwerkNL de mogelijkheden.


Lees meer
Lees meer
huis

10 toepassingen voor een eigen James Bond huis

De voordeur gaat automatisch van het slot als uw telefoon binnen een bepaalde straal van het huis is. De lampen gaan aan, precies op de juiste sterkte. In de woonkamer start muziek. En de gordijnen die spontaan openen, geven uitzicht op een schemerend stadsgezicht. Een huis dat zich compleet aanpast aan uw wensen. Alleen weggelegd voor James Bond? Nee hoor, het is allemaal al mogelijk. De mogelijkheden om (huishoudelijke) apparaten met behulp van internet te bedienen, nemen alleen maar toe.


Lees meer

Heeft u vragen?

Neem gerust contact met ons op.