KPN NetwerkNL maakt gebruik van cookies. Bij geen akkoord plaatsen wij alleen noodzakelijke cookies. Bekijk ons cookie-beleid.

Check mijn woning

Check mijn woning

Door uw postcode en huisnummer in te vullen ziet u direct wat de status is van uw woning.

Wat is uw kamernummer?

Er zijn meerdere kamernummers op dit adres. Kies het juiste kamernummer.

VDSL niewbouw KPNnetwerkNL

Een nieuw huis vol nieuwe mogelijkheden

Check mijn woning

Door uw postcode en huisnummer in te vullen ziet u direct wat de status is van uw woning.

Vul uw postcode en huisnummer in
Deze gegevens gebruiken wij om direct de status van uw woning op te vragen.

Wat is uw kamernummer?

Er zijn meerdere kamernummers op dit adres. Kies het juiste kamernummer.

Wat is uw nieuwbouwsituatie?

Is uw woning nog in aanbouw? Of wilt u informatie over glasvezel in uw bestaande nieuwbouwwoning? Kies de situatie die voor u van toepassing is.

Glasvezelnieuws

Wordt uw woning op dit moment gebouwd?

Terwijl uw huis wordt gebouwd, leggen wij het netwerk voor u aan. Zorg dat u als eerste op de hoogte bent en schrijf u in voor ons glasvezelnieuws. Ook als uw nieuwe postcode nog niet bekend is.

Blijf op de hoogte
Het aanleggen van glasvezel is vakmanschap.
Keuzehulp

Wilt u persoonlijk advies over welk pakket bij u past?

Woont u al in een nieuwbouwwoning en weet u niet welke snelheid u nodig heeft, of welk pakket bij u past? Doe dan onze Keuzehulp.

Doe de Keuzehulp
Gamer
Vergelijker

Wilt u weten welke pakketten beschikbaar zijn op uw adres?

Onze Vergelijker toont u alle providers die diensten leveren op uw adres en helpt u het beste pakket met de beste actie te kiezen.

Naar de Vergelijker
Nieuwbouw woning in aanbouw

Veelgestelde vragen over nieuwbouw projecten

  • Wanneer kan ik gebruik maken van snel internet?

    U kunt gebruikmaken van de nieuwe mogelijkheden als de werkzaamheden aan het netwerk zijn afgerond. De duur van de werkzaamheden is per project verschillend. Wij informeren u als de werkzaamheden gereed zijn en u toegang heeft tot het nieuwe netwerk.

    Lees meer
  • Wat moet ik doen om gebruik te kunnen maken van het nieuwe netwerk?

    Als onze werkzaamheden erop zitten, ligt er een nieuw netwerk in uw straat. Hiermee is een snellere en stabielere verbinding mogelijk. Ons netwerk is een open netwerk. Dat betekent dat verschillende providers hun diensten op dit netwerk aanbieden. U kiest zelf welke provider en welk pakket het beste bij u past.

    Lees meer
  • Wat als mijn provider geen diensten aanbiedt op het netwerk van KPN NetwerkNL?

    Het kan zijn dat u internetdiensten afneemt bij een provider die geen diensten aanbiedt op het netwerk van KPN NetwerkNL. U neemt dan waarschijnlijk alleen telefoniediensten af. In dat geval kunt u met de provider waarbij u telefoniediensten afneemt, nagaan wat uw nieuwe mogelijkheden zijn.

    Lees meer
  • Mijn postcode wordt niet herkend, wat nu?

    Het kan zijn dat uw postcode niet bekend is in ons systeem. We helpen u graag verder als u contact met ons opneemt. Het zou ook kunnen dat u een fout heeft gemaakt bij het invullen van uw postcode. Als uw huisnummer een toevoeging heeft (bijvoorbeeld A of IV), zet de toevoeging dan in het juiste vakje. Heeft u alles goed ingevuld, maar wordt het adres niet herkend? Laat het ons weten.

    Lees meer
  • Wat is het verschil tussen KPN NetwerkNL en providers?

    Om alle nieuwe mogelijkheden van internet te kunnen verkennen, is snel internet nodig. Dat vraagt om een snel netwerk. KPN NetwerkNL houdt zich bezig met de aanleg, het beheer en de verbetering van dit netwerk. Ons doel is om alle mensen in Nederland toegang te bieden tot een nog snellere en nog stabielere verbinding. Met meer mogelijkheden. En meer keuze. Bij welke provider ze hun abonnement ook afnemen.

    Lees meer
  • Ik heb een vraag, waar kan ik terecht?

    We kunnen ons voorstellen dat u vragen heeft. Over de werkzaamheden zelf. Of over het nieuwe netwerk. Daar helpen we u natuurlijk graag mee. Dat kan telefonisch of spreek ons direct aan, wanneer we in uw straat aan het werk zijn. Heeft u vragen over diensten zoals internet, televisie of telefonie? Neem dan contact op met de provider die diensten aanbiedt op ons netwerk.

    Lees meer

Haal alles uit uw nieuwe netwerk met deze tips

Lees meer
vrouw met kind facetimen

Zo blijf je altijd in contact met (t)huis

Ben je onderweg of aan het werk en wil je tóch even weten hoe het thuis gaat? Na het lezen van dit blog weet je op welke manier je contact kunt houden met het thuisfront. Ideaal als je via een smart home systeem wil checken welke boodschappen je moet halen. Of als je snel even een vinger aan de pols wil houden bij de kinderen die alleen thuis zijn.

Lees meer
Lees meer
streamingdiensten

De beste streamingdiensten om nieuwe films te kijken

Kun je niet wachten dat Oscar-winnende drama te kijken? Of die actiefilm waarover je veel mensen hoort? Via steeds meer streamingdiensten kun je nieuwe films kijken. Wij stellen de diensten met het grootste aanbod aan je voor.

Lees meer
Lees meer
thuisnetwerk

Tips voor een optimaal thuisnetwerk met extra stabiel en snel internet

In een gemiddeld Nederlands huishouden zijn er vijf apparaten verbonden met wifi. En dat worden er steeds meer. Alleen met een optimaal thuisnetwerk hebben alle apparaten bij jou thuis snel en betrouwbaar internet. Met deze tips krijg je het voor elkaar!

Lees meer
Woont u al in een nieuwbouwwoning?

Direct gebruikmaken van het netwerk in uw nieuwe huis

In uw nieuwe huis wilt u natuurlijk kunnen genieten van alle mogelijkheden van het internet. Daar zorgt KPN NetwerkNL voor. Terwijl uw huis wordt gebouwd, leggen wij namelijk het netwerk voor u aan. Schrijf u in voor ons glasvezelnieuws, dan geven we u een seintje als uw internetverbinding klaar is voor gebruik. Inschrijven kan ook als uw postcode nog niet bekend is.

Heeft u vragen?

Neem gerust contact met ons op.