Ik heb al glasvezel
Komt er een monteur langs voor het activeren van het gekozen glasvezelabonnement van je provider en wil je deze afspraak wijzigen? Dat kan niet bij ons: je provider kan je hierbij verder helpen.
Ik heb al glasvezel
- Kan ik mijn Digitenne houden nu ik glasvezel heb?
- Er worden nog werkzaamheden in mijn wijkcentrale uitgevoerd, wat nu?
- Wat moet ik doen om het nieuwe netwerk te gebruiken?
- Kan ik het glasvezelaansluitpunt verwijderen?
- Waar kan ik een storing melden?
- Ik heb een glasvezelaansluiting maar ik kan nog geen abonnement afsluiten, hoe kan dit?
- Kan ik het glasvezelaansluitpunt in mijn woning verplaatsen?
- Hoe kan ik een tweede glasvezelaansluiting in mijn woning krijgen?
- Kan ik tegelijkertijd bellen, internetten en tv-kijken via een glasvezelaansluiting?
- Ik heb een vraag over mijn Reggefiber-aansluiting, waar kan ik die stellen?
- Kan ik meerdere ontvangers gebruiken?