Ik heb al glasvezel

Hoe wijzig ik mijn afspraak voor het activeren van mijn glasvezelabonnement?

Komt er een monteur langs voor het activeren van het gekozen glasvezelabonnement van je provider en wil je deze afspraak wijzigen? Dat kan niet bij ons: je provider kan je hierbij verder helpen.
Ik heb al glasvezel
  • Kan ik mijn Digitenne houden nu ik glasvezel heb?
  • Er worden nog werkzaamheden in mijn wijkcentrale uitgevoerd, wat nu?
  • Wat moet ik doen om het nieuwe netwerk te gebruiken?
  • Kan ik het glasvezelaansluitpunt verwijderen?
  • Waar kan ik een storing melden?
  • Ik heb een glasvezelaansluiting maar ik kan nog geen abonnement afsluiten, hoe kan dit?
  • Kan ik het glasvezelaansluitpunt in mijn woning verplaatsen?
  • Hoe kan ik een tweede glasvezelaansluiting in mijn woning krijgen?
  • Kan ik tegelijkertijd bellen, internetten en tv-kijken via een glasvezelaansluiting?
  • Ik heb een vraag over mijn Reggefiber-aansluiting, waar kan ik die stellen?
  • Kan ik meerdere ontvangers gebruiken?