KPN NetwerkNL maakt gebruik van cookies. Bij geen akkoord plaatsen wij alleen noodzakelijke cookies. Bekijk ons cookie-beleid.

Wat merk ik van de werkzaamheden?

Het is afhankelijk van de aard van de werkzaamheden wat u als bewoner zult ervaren. Sommige werkzaamheden zijn binnen, sommige zijn buiten. Wanneer er werkzaamheden plaatsvinden wordt u hierover geïnformeerd door uw wooninstelling en vanuit KPN NetwerkNL.

KPN NetwerkNL zorgt ervoor dat u uw eigen aansluiting krijgt. Eerst zorgen onze monteurs voor de aanpassingen in de technische ruimte van uw verzorgingshuis. Vervolgens regelen we de aansluiting in uw woning of kamer. En daarna testen we in een aantal woningen steekproefsgewijs de aansluiting. Zo weten we zeker dat uw nieuwe eigen aansluiting goed werkt.

U hoort tijdig wanneer onze monteurs aan uw aansluiting werken. En als het nieuwe netwerk gereed is, ontvangt u bericht van ons of via uw wooninstelling.

IN 5 SIMPELE STAPPEN NAAR UW EIGEN AANSLUITING

vdsl verzorgingstehuizen
1

1. Onze monteurs verrichten de nodige werkzaamheden in de technische ruimte.

vdsl verzorgingstehuizen
2

2. U krijgt een eigen aansluiting in plaats van de huidige collectieve aansluiting.

vdsl verzorgingstehuizen
3

3. U kunt op elk moment bij ons terecht met vragen. Wij helpen u graag.

vdsl verzorgingstehuizen
4

4. Uw eigen aansluiting is gereed en u heeft toegang tot het nieuwe netwerk.

vdsl verzorgingstehuizen
5

5. U kiest zelf de provider en de diensten die het beste bij u passen.

Werkzaamheden