KPN NetwerkNL maakt gebruik van cookies. Bij geen akkoord plaatsen wij alleen noodzakelijke cookies. Bekijk ons cookie-beleid.

Wanneer wordt het glasvezelaansluitpunt in mijn woning geïnstalleerd?

Wordt er glasvezel in je wijk aangelegd of ga je misschien wel verhuizen naar een nieuwbouwwoning die een glasvezelaansluiting krijgt? Lees hier hoe het zit met moment van aansluiten van glasvezel in jouw woning.

Ik heb een bestaande woning

De planning is hierbij voor iedereen anders. Het glasvezelaansluitpunt kan geïnstalleerd worden zodra de glasvezelkabel vanaf de straat is doorgetrokken naar je woning. Je herkent ‘m makkelijk: het is een oranje kabel die bij je woning uit de grond steekt. Wanneer het glasvezelaansluitpunt wordt geïnstalleerd? Je ontvangt ons een voorstel voor een datum om dit te doen. Komt het niet uit? Op het glasvezelinformatiepunt in jouw wijk kun je de afspraak wijzigen. Je kunt ook een terugbelverzoek aan ons doorgeven met een voorkeurstijdstip. Dan proberen we je op het door jou aangegeven tijdstip terug te bellen. Eventueel kun je zelf ook bellen naar 088 - 006 37 44. Dit kan op werkdagen tussen 8.30 en 18.00 uur.

Ik heb een nieuwbouwwoning

Het verschilt per nieuwbouwwoning wanneer het glasvezelaansluitpunt wordt geïnstalleerd. De projectontwikkelaar of aannemer weet de planning voor de nieuwbouwwijk waarin jouw woning wordt gebouwd.

Werkzaamheden