KPN NetwerkNL maakt gebruik van cookies voor een goede werking van de website. Bekijk ons cookie-beleid.

Ik heb een kaartje van KPN NetwerkNL gehad, omdat ik niet thuis was. Wat moet ik doen?

Dat is afhankelijk van het moment waarop u het kaartje van ons heeft ontvangen. Er zijn namelijk 4 momenten waarop wij rondom en in uw woning moeten zijn. Op die momenten kunt u dus een medewerker van KPN NetwerkNL verwachten.

1. Is KPN NetwerkNL momenteel bij u in de wijk aan het werk? Een van onze glasvezelvoorbereiders komt altijd langs om te kijken wat de meest geschikte plek is voor uw eigen glasvezelaansluitpunt in uw woning.

2. Zodra de glasvezelkabel van de straat naar uw woning wordt doorgetrokken via een ondergrondse tuinboring. U hoeft hiervoor niet thuis te zijn.

3. Wanneer het glasvezelaansluitpunt wordt geïnstalleerd door de glasvezelmonteur. Hiervoor maken we vooraf een afspraak met u, want het is belangrijk dat u thuis bent. Bent u zelf niet in de gelegenheid? Dan kunt u een bevoegd (meerderjarig) persoon vragen om namens u aanwezig te zijn.

4. Wanneer uw provider bij ons aangegeven heeft dat uw storing ondervindt in de apparatuur van KPN NetwerkNL. Denk hierbij aan een defect glasvezelaansluitpunt, een breuk in de oranje glasvezelkabel bij u in de tuin, et cetera.

Nieuwe afspraak maken?

Op het kaartje dat u in de brievenbus heeft gevonden, staat waarom de KPN NetwerkNL-medewerker bij u aan de deur was. U vindt daar ook de instructies en het telefoonnummer voor het maken van een nieuwe afspraak.

Werkzaamheden