KPN NetwerkNL maakt gebruik van cookies voor een goede werking van de website. Bekijk ons cookie-beleid.

Het glasvezelaansluitpunt is al gerealiseerd in mijn woning, is het nog te verplaatsen?

Voorafgaand aan de installatie kijkt de glasvezelvoorbereider altijd samen met de bewoner naar de beste plek voor het aansluitpunt. Zowel technisch als voor het oog.

 

Als er sprake is van een aantoonbare reden kan het glasvezelaansluitpunt mogelijk alsnog worden verplaatst. Wilt u het glasvezelaansluitpunt laten verplaatsen om een technische reden? Neem dan contact op met de provider bij wie u een glasvezelabonnement heeft afgesloten. Heeft u een andere reden voor de verplaatsing? Dan kunt u via mijnaansluiting.nl een aanvraag doen voor het verplaatsen van uw glasvezelaansluiting. Zijn we op dit moment nog in uw wijk aan het werk? Dan kunt u ook even langsgaan bij het glasvezelinformatiepunt in uw buurt.

Werkzaamheden