Waarmee kunnen wij u helpen?
Het internet blijft groeien. In elk huishouden neemt het datagebruik sterk toe. We kijken digitale tv, gamen, luisteren muziek via internet en streamen filmpjes.
Lees meer >
Dat is nodig om de perfecte plek voor uw eigen glasvezelaansluitpunt te bepalen. Zowel technisch als voor het oog.
Lees meer >
Is KPN NetwerkNL momenteel bij u in de wijk aan het werk?Dan worden alle woningen binnen het aansluitgebied door KPN NetwerkNL voorzien van een gratis aansluiting op het glasvezelnetwerk.
Lees meer >
Onze glasvezelvoorbereiders weten alles over het aansluiten van uw woning. Voor advies bij het afsluiten van een glasvezelabonnement kunt u terecht bij onze glasvezeladviseurs.
Lees meer >
De glasvezelmonteur graaft de glasvezelkabel op bij de gevel en deze wordt meestal vanuit de kelder of kruipruimte doorgetrokken naar de plek waar het glasvezelaansluitpunt komt.
Lees meer >
Soms moeten de werkzaamheden helaas stilgelegd worden. Dat gebeurt alleen als het echt niet anders kan. Met vorst in de grond kan er niet gegraven worden. Vooraf houden we in de planning al rekening met mogelijke vorstperiodes, maar dit is niet altijd te voorspellen.
Lees meer >
Dat kunnen we zo niet zeggen. Voor en tijdens de werkzaamheden in uw straat informeren we u natuurlijk over wat we gaan doen. Dit doen we via de post, maar ook via e-mail. Door u in te schrijven voor onze nieuwsupdates bent u altijd op de hoogte.
Lees meer >
Daar kunnen we helaas niet zomaar antwoord op geven. Dat is afhankelijk van verschillende zaken. Wijk voor wijk sluiten wij Nederland aan op glasvezel, het kan dus even duren voor we bij u in de buurt zijn.
Lees meer >
We laten u weten wanneer uw glasvezelaansluiting klaar is voor gebruik. Nadat uw glasvezelaansluitpunt is geïnstalleerd door KPN NetwerkNL, moet uw provider dit aansluitpunt nog wel activeren.
Lees meer >
Voordat uw provider de diensten kan activeren, komt onze glasvezelmonteur bij u langs om uw woning aan te sluiten op het glasvezelnetwerk.
Lees meer >