Ik kan niet op de geplande datum, wat nu?
Direct naar hoofdinhoud
Ik krijg glasvezel

Ik kan niet op de geplande datum, wat nu?

Als je niet kunt op de voorgestelde datum, geen probleem. Kies dan een nieuwe datum en tijd. Als deze optie niet beschikbaar is, dien dan een terugbelverzoek in. We nemen contact met je op om een nieuwe afspraak te plannen die beter bij jou past.
Ik krijg glasvezel
  • Waarom zou ik voor glasvezel kiezen?
  • Mag ik zelf bepalen waar het glasvezelaansluitpunt komt?
  • Hoe gaat de aanleg van glasvezel bij een voortuin/oprit van meer dan 30 meter?
  • Hoe lang duurt het voordat mijn wijk is aangesloten op het glasvezelnetwerk?
  • Hoe vernieuwen jullie het netwerk in mijn wijk?
  • Ik krijg glasvezel: waarom moet er iemand mijn woning hiervoor in?
  • Stoppen de werkzaamheden als het vriest?
  • Hoe gaat de aanleg in mijn tuin?
  • Graven jullie in mijn straat?
  • Hoe weet ik of ik mijn afspraak online kan wijzigen?
  • Wat gebeurt er nadat ik een terugbelverzoek heb ingediend?
  • Kan ik mijn afspraak wijzigen als ik al een bevestiging heb ontvangen?
  • Ik was niet thuis, hoe maak ik een nieuwe afspraak met de glasvezelvoorbereider of -monteur?
  • Kan de medewerker aan de deur mij helpen een glasvezelabonnement af te sluiten?
  • Wanneer kan ik mijn glasvezelaansluiting gebruiken?
  • Waarom is er bij andere woningen/panden wel een voorbereider langs geweest, maar bij mij niet?
  • Kan ik in mijn huurwoning ook glasvezel krijgen?
  • Hoe geef ik toestemming?
  • Ik gebruik nu een COAX-aansluiting: kan ik alsnog toestemming geven voor een glasvezelaansluiting?
  • Is de glasvezelaansluiting kosteloos?
  • Ik heb glasvezel of VDSL: kan ik COAX-kabels blijven gebruiken?
  • Het kopernetwerk in mijn wijk gaat uit, wat kan ik verwachten?
  • Kan ik mijn e-mailadres behouden als ik glasvezel ga gebruiken?
  • Ik wil een schade melden. Waar doe ik dit?