KPN NetwerkNL maakt gebruik van cookies. Bij geen akkoord plaatsen wij alleen noodzakelijke cookies. Bekijk ons cookie-beleid.

Ik woon in een verzorgingshuis. Wat verandert er aan mijn aansluiting?

De collectieve telefoon-televisie-aansluiting bij uw verzorgingshuis wordt binnenkort veranderd in een eigen aansluiting. Onze monteurs van KPN NetwerkNL verrichten de werkzaamheden voor de realisatie van deze aansluiting voor u. Daar hoeft u verder niets voor te doen.

KPN NetwerkNL zorgt ervoor dat u uw eigen aansluiting krijgt. Eerst zorgen onze monteurs voor de aanpassingen in de technische ruimte van uw verzorgingshuis. Vervolgens regelen we de aansluiting in uw woning of kamer. En daarna testen we in een aantal woningen steekproefsgewijs de aansluiting. Zo weten we zeker dat uw nieuwe eigen aansluiting goed werkt.

Na de werkzaamheden moet u daarna zélf voor uw televisie-, telefoon- en eventuele internetabonnement zorgen. Dat betekent ook dat u zelf kunt kiezen welke diensten u wilt afnemen en bij welke provider. Grote kans dat dit nieuwe mogelijkheden biedt. Bijvoorbeeld een scherper televisiebeeld en/of keuze uit meer zenders.

Welke diensten