Afspraak maken | Het KPN Netwerk
Direct naar hoofdinhoud

Alles over het maken van een afspraak

Veelgestelde vragen
  • Mijn wijk krijgt glasvezel en ik wil een afspraak maken met de glasvezelvoorbereider
  • Ik wil een afspraak maken voor het installeren van het glasvezelpunt in mijn woning
  • De geplande afspraak is niet doorgegaan. Kan ik een nieuwe afspraak maken?
  • Ik was niet thuis, hoe maak ik een nieuwe afspraak met de glasvezelvoorbereider of -monteur?
  • Ik wil wegens een coronavirus gerelateerde reden mijn afspraak verzetten, hoe doe ik dat?
  • Ik wil een glasvezelaansluiting aanvragen voor mijn nieuwbouwwoning.
  • Hoe wijzig ik mijn afspraak voor het activeren van mijn glasvezelabonnement?
  • Ik wil een afspraak maken voor een haalbaarheidsonderzoek naar glasvezel op mijn adres
  • Ik heb een storing en wil een afspraak maken om die te verhelpen
  • Mijn woning is opgeleverd, maar ik heb nog geen glasvezelaansluiting, wat nu?

Antwoord niet gevonden? 

Neem contact op met de klantenservice