Alles over het maken van een afspraak
Veelgestelde vragen
Mijn wijk krijgt glasvezel en ik wil een afspraak maken met de glasvezelvoorbereider
Ik wil een afspraak maken voor het installeren van het glasvezelpunt in mijn woning
De geplande afspraak is niet doorgegaan. Kan ik een nieuwe afspraak maken?
Ik was niet thuis, hoe maak ik een nieuwe afspraak met de glasvezelvoorbereider of -monteur?
Ik wil wegens een coronavirus gerelateerde reden mijn afspraak verzetten, hoe doe ik dat?
Ik wil een glasvezelaansluiting aanvragen voor mijn nieuwbouwwoning.
Hoe wijzig ik mijn afspraak voor het activeren van mijn glasvezelabonnement?
Ik wil een afspraak maken voor een haalbaarheidsonderzoek naar glasvezel op mijn adres
Ik heb een storing en wil een afspraak maken om die te verhelpen
Mijn woning is opgeleverd, maar ik heb nog geen glasvezelaansluiting, wat nu?