KPN NetwerkNL maakt gebruik van cookies. Bij geen akkoord plaatsen wij alleen noodzakelijke cookies. Bekijk ons cookie-beleid.

Hoe weet ik of mijn woning op de planning staat voor glasvezel?

Dit achterhaal je in 1 minuut via onze postcodecheck. We kunnen het netwerk in jouw wijk op verschillende manieren verbeteren.

Je woning staat op de planning voor glasvezel

Goed nieuws! Binnenkort sluiten we je aan op ons glasvezelnetwerk. Hierover ontvang je per post meer informatie. Als eerste op de hoogte? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.

Je woning staat op de planning voor een verbeterd netwerk.

Goed nieuws! Binnenkort verbeteren we het kopernetwerk bij jou in de wijk. Je krijgt glasvezel tot in de wijk en dat betekent dat internet sneller en stabieler wordt dan voorheen.

Staat je woning niet op de planning en wil je als eerste horen wanneer je adres op de planning komt? Schrijf je ook dan voor onze nieuwsbrief.

Over KPN NetwerkNL

  • Hoe kan ik een afspraak maken?

    Niet in alle gevallen hoef je een afspraak te maken. We leggen je graag per situatie uit welke stappen wij doorlopen en wanneer je actie moet ondernemen.

    Dit is mijn situatie:

  • Wat doet KPN NetwerkNL?

    KPN NetwerkNL houdt zich bezig met de aanleg, het beheer en de verbetering van het netwerk voor internet, televisie en telefonie. Ons doel is om alle mensen in Nederland toegang te bieden tot een nog snellere en nog stabielere verbinding. Met meer mogelijkheden. En meer keuze. Bij welke provider ze hun abonnement ook afnemen.

    Lees meer >
  • Wat is het verschil tussen KPN NetwerkNL en providers?

    Wij leggen het glasvezelnetwerk aan en beheren deze, maar bieden zelf geen abonnementen hierop aan. Dit doen providers. Zij bieden op ons netwerk abonnementen aan die jij kunt afsluiten. Zie het als volgt: wij leggen de snelweg aan en zorgen ervoor dat deze in topconditie is, providers zijn de auto’s op de snelweg die jouw data vervoeren. Daarom is ons glasvezelnetwerk ook open, want zo kunnen verschillende providers gebruikmaken van onze snelweg. Zodat jij zelf bepaalt welke vervoerder j…

    Lees meer >
  • Waar kan ik mijn vraag stellen?

    Wil je ons een vraag stellen? Dat kan natuurlijk. Op verschillende manieren. Op onze Vragen-pagina staan veelgestelde vragen over glasvezel en de aanleg daarvan. Wie weet dat jouw vraag daar tussenstaat. Een andere manier is via de chat die je  ook op deze pagina vindt.

    Zijn we bezig jouw wijk op glasvezel aan te sluiten en heb je hierover een vraag? Kom dan langs op het gla…

    Lees meer >
  • Waarom komt er een nieuw netwerk?

    Met z’n allen verbruiken we thuis steeds meer data. We internetten, streamen, online gamen en werken thuis. En dat nog het liefst tegelijkertijd op verschillende apparaten. Dat wordt de komende jaren alleen maar meer, want ons dataverbruik blijft stijgen. Alleen glasvezel kan deze groei aan. Daarom sluiten we in heel Nederland wijken aan op ons glasvezelnetwerk en verbeteren we bestaande kopernetwerken. Een bijzonder moment, want zo vaak gebeurt het niet dat er een nieuw netwerk wordt aan…

    Lees meer >
  • Mijn postcode wordt niet herkend, wat nu?

    Wordt jouw postcode niet herkend door onze postcodecheck of Vergelijker? Wat vervelend, want op die manier kunnen we je niet verder helpen.
    Gaat het om de postcode van je toekomstige nieuwbouwwoning? Dan is je postcode waarschijnlijk nog niet bekend in ons systeem

    Lees meer >
  • Welke providers leveren diensten op het vernieuwde netwerk van KPN NetwerkNL?

    Op onze providerpagina geven wij een overzicht van providers die leveren op ons netwerk. Informeer bij de provider welke dienst ze kunnen leveren op jouw adres 

    Lees meer >