KPN NetwerkNL maakt gebruik van cookies. Bij geen akkoord plaatsen wij alleen noodzakelijke cookies. Bekijk ons cookie-beleid.

Ik heb een vraag over mijn aansluiting van Reggefiber, waar kan ik terecht?

Sinds 1 mei 2019 zijn Reggefiber en KPN NetwerkNL samen verdergegaan onder de naam KPN NetwerkNL. Onder onze gezamenlijke naam KPN NetwerkNL blijven we investeren in het best mogelijke netwerk voor woningen in Nederland. Nu én in de toekomst.

Is uw glasvezelverbinding in het verleden aangelegd door Reggefiber en hebt u er nu een vraag over? Dan helpt KPN NetwerkNL u graag verder. Dezelfde service en diensten, alleen een andere naam. De contactmogelijkheden staan onderaan deze pagina.

Bekijk hier welke providers diensten aanbieden op ons netwerk. 

Ons netwerk

  • Kan ik straks direct gebruikmaken van het nieuwe netwerk?

    Als onze werkzaamheden erop zitten, ligt er een nieuw netwerk in uw straat. Hiermee is een snellere en stabielere internetverbinding mogelijk. Ons netwerk is een open netwerk. Dat betekent dat verschillende providers hun diensten op dit netwerk aanbieden. U kiest zelf welke provider en welk pakket het beste bij u past.

    Lees meer >
  • Wat kan ik met glasvezel?

    Veel, en in de toekomst nog veel meer. Met glasvezel kunt u razendsnel en stabiel internetten, tv-kijken en bellen. Nooit meer last van haperingen tijdens het gamen en supersnel bestanden down- én uploaden. Op meerdere apparaten tegelijk en overal in huis.

    Lees meer >
  • Storing op het netwerk

    Is uw apparatuur niet de oorzaak? Dan ligt het mogelijk aan het glasvezelnetwerk. Wanneer er sprake is van een storing op het glasvezelnetwerk is het aan de provider dit melden bij de landelijke storingsdienst en KPN NetwerkNL. Alleen dan kunnen wij de storing zo snel mogelijk proberen te verhelpen. Neem dus altijd eerst contact op met uw provider.

    Lees meer >
  • Hoe kan ik een tweede glasvezelaansluiting in mijn woning krijgen?

    Door een haalbaarheidsonderzoek aan te vragen, kunt u een verzoek doen voor een tweede glasvezelaansluiting in uw woning. Tijdens dit onderzoek wordt onderzocht of we een tweede aansluiting in uw woning kunnen realiseren. Voor een tweede aansluiting is in de meeste gevallen een eigen bijdrage nodig. U ontvangt hiervoor een offerte. Hier leest u welke mogelijkheden u heeft om een haalbaarheidsonderzoek op te starten.

    Lees meer >
  • Waarom heeft mijn buurman wel glasvezel en ik niet?

    Dit kan meerdere oorzaken hebben. Zijn we op dit moment bij u in de wijk? Wellicht was onze glasvezelmonteur bij u aan de deur op een moment dat u niet thuis was.

    Lees meer >
  • Ben ik duurder uit met glasvezel?

    Dat hangt af van het glasvezelabonnement en de opties die u heeft gekozen. Er zijn veel verschillende pakketten van tientallen providers beschikbaar.

    Lees meer >
  • Zijn up- en downloadsnelheid altijd gelijk bij glasvezel?

    Uploaden van bestanden kan alleen via glasvezel net zo snel als downloaden. Dat is een van de grote voordelen.

    Lees meer >