KPN NetwerkNL maakt gebruik van cookies. Bij geen akkoord plaatsen wij alleen noodzakelijke cookies. Bekijk ons cookie-beleid.

Check

Check mijn woning

Door uw postcode en huisnummer in te vullen ziet u direct wat de status is van uw woning.

Wat is uw kamernummer?

Er zijn meerdere kamernummers op dit adres. Kies het juiste kamernummer.

KPN NetwerkNL glasvezelvoorbereiders in de wijk

Klantenservice

Waarmee kunnen wij je helpen?

Ons netwerk

  • Wat kan ik met glasvezel?

    Veel, en in de toekomst nog veel meer. Met glasvezel kunt u razendsnel en stabiel internetten, tv-kijken en bellen. Nooit meer last van haperingen tijdens het gamen en supersnel bestanden down- én uploaden. Op meerdere apparaten tegelijk en overal in huis.

    Lees meer >
  • Wanneer is mijn woning voorbereid op de komst van glasvezel?

    Uw is voorbereid op de komst van glasvezel als de glasvezelkabel al voor de woning of tegen de erfgrens ligt. We monteren een glasvezelaansluitpunt in uw woning zodra u een glasvezelabonnement heeft afgesloten. Wilt u weten of u een glasvezelabonnement af kunt sluiten? Doe dan de postcodecheck via onze website of neem contact op met onze klantenservice.

    Lees meer >
  • Zijn up- en downloadsnelheid altijd gelijk bij glasvezel?

    Uploaden van bestanden kan alleen via glasvezel net zo snel als downloaden. Dat is een van de grote voordelen.

    Lees meer >
  • Hoe snel is een glasvezelnetwerk?

    De capaciteit van het glasvezelnetwerk is enorm. Eén glasvezel kan gemiddeld tot acht terabyte per seconde aan data versturen. Dat zijn zo’n vijf miljoen foto’s. En er kunnen wel vier miljard telefoongesprekken gelijktijdig gevoerd worden.

    Lees meer >
  • Welke nieuwe mogelijkheden zijn er nu beschikbaar?

    Doordat het netwerk sneller en stabieler is, zijn uw mogelijkheden verbeterd. Interactieve tv-kijken, een serie streamen of online muziek luisteren kan met constante kwaliteit, op ieder moment van de dag.

    Lees meer >
  • Ben ik duurder uit met glasvezel?

    Dat hangt af van het glasvezelabonnement en de opties die u heeft gekozen. Er zijn veel verschillende pakketten van tientallen providers beschikbaar.

    Lees meer >
  • Kan ik straks direct gebruikmaken van het nieuwe netwerk?

    Als onze werkzaamheden erop zitten, ligt er een nieuw netwerk in uw straat. Hiermee is een snellere en stabielere internetverbinding mogelijk. Ons netwerk is een open netwerk. Dat betekent dat verschillende providers hun diensten op dit netwerk aanbieden. U kiest zelf welke provider en welk pakket het beste bij u past.

    Lees meer >
  • Hoe kan ik een tweede glasvezelaansluiting in mijn woning krijgen?

    Door een haalbaarheidsonderzoek aan te vragen, kunt u een verzoek doen voor een tweede glasvezelaansluiting in uw woning. Tijdens dit onderzoek wordt onderzocht of we een tweede aansluiting in uw woning kunnen realiseren. Voor een tweede aansluiting is in de meeste gevallen een eigen bijdrage nodig. U ontvangt hiervoor een offerte. Hier leest u welke mogelijkheden u heeft om een haalbaarheidsonderzoek op te starten.

    Lees meer >
  • Waarom heeft mijn buurman wel glasvezel en ik niet?

    Dit kan meerdere oorzaken hebben. Zijn we op dit moment bij u in de wijk? Wellicht was onze glasvezelmonteur bij u aan de deur op een moment dat u niet thuis was.

    Lees meer >
  • Moet er in huis iets veranderd worden?

    Tijdens de aanleg van het nieuwe netwerk voeren wij geen werkzaamheden uit in uw woning. Om gebruik te maken van het nieuwe netwerk kan het zijn dat uw provider wel werkzaamheden moet verrichten in uw woning. Mocht dit het geval zijn dan nemen zij tijdig contact met u op.

    Lees meer >
Resultaten
Toon resultaten
1 t/m 10

Heb je vragen?

Neem gerust contact met ons op.