KPN NetwerkNL maakt gebruik van cookies. Bij geen akkoord plaatsen wij alleen noodzakelijke cookies. Bekijk ons cookie-beleid.

Ik ben aangesloten op glasvezel, maar kan geen abonnement afsluiten: hoe kan dit?

Dit gebeurt als je adres nog niet bekend is in ons systeem of die van de provider. Dit is mogelijk als je gaat verhuizen naar een nieuwbouwwoning. Hierbij krijg je ongeveer acht weken voor de sleuteloverdracht te horen wat je adres wordt. Meestal is je adres vanaf dan ook bekend in ons systeem en maken we dit ook bekend aan de providers. Afhankelijk van de verwerking hiervan bij de provider kan je dan een abonnement afsluiten.

Goed om te weten: het kan ook voorkomen dat je woning al is aangesloten op ons glasvezelnetwerk, maar dat we in de wijkcentrale nog aansluitwerkzaamheden moeten doen. Dit kan ook een reden zijn waarom je nog geen abonnement kunt afsluiten. Meestal is ons werk in de wijkcentrale snel afgerond en duurt het niet lang voor je een abonnement kunt afsluiten.

Mijn woning in aanbouw