KPN NetwerkNL maakt gebruik van cookies. Bij geen akkoord plaatsen wij alleen noodzakelijke cookies. Bekijk ons cookie-beleid.

Check

Check mijn woning

Door je postcode en huisnummer in te vullen zie je direct wat de status is van jouw woning.

Wat is je kamernummer?

Er zijn meerdere kamernummers op dit adres. Kies het juiste kamernummer.

Mijn nieuwbouwwoning heeft nog geen glasvezel, wat nu?

Je nieuwbouwwoning is al aangesloten op nutsvoorzieningen als gas, water en licht, maar je hebt nog geen internetaansluiting. Hoe kan dit?

Alle nutsvoorzieningen zijn al aangelegd, alleen de internetaansluiting nog niet

Alles in je nieuwe huis is klaar voor gebruik. Je hebt verwarming, er is stromend water en je hebt stroom. Eén nutsvoorziening ontbreekt nog: je hebt nog geen internetaansluiting. Dit is mogelijk omdat de internetaansluiting vaak op een ander moment wordt aangesloten dan andere nutsvoorzieningen. Wil je de status voor jouw adres weten? Neem op werkdagen tussen 8.30 en 18.00 uur contact met ons op. Onderaan de pagina zie je op welke manieren je je vraag aan ons kunt stellen.

Mijn woning is opgeleverd, maar heeft nog geen glasvezelaansluiting

Het kan gebeuren dat je woning na de oplevering wordt aangesloten op ons glasvezelnetwerk. Dit ligt bij de aannemer of projectontwikkelaar. Daar kun je terecht voor de planning voor jouw adres.

Mijn woning in aanbouw