KPN NetwerkNL maakt gebruik van cookies. Bij geen akkoord plaatsen wij alleen noodzakelijke cookies. Bekijk ons cookie-beleid.

Check

Check mijn woning

Door je postcode en huisnummer in te vullen zie je direct wat de status is van jouw woning.

Wat is je kamernummer?

Er zijn meerdere kamernummers op dit adres. Kies het juiste kamernummer.

Ik heb een storing

Heb je een storing en ben je benieuwd naar de status? Wij leggen graag uit hoe we te werk gaan.

1. Storing melden
Neem bij een storing altijd eerst contact op met je provider. Je provider doet onderzoek naar waar de storing van zou kunnen komen.

2. Storing in het netwerk
Wanneer je provider denkt dat er een storing in jouw netwerk zit, sturen zij een KPNNetwerkNL monteur om dit op te lossen.

3. Afspraak KPNNetwerkNL
Wanneer wij bericht van je provider hebben ontvangen om de storing op te lossen, streven wij ernaar om binnen 6 uur contact met je op te nemen. Heb je na 6 uur nog niets van ons gehoord? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Mijn status