KPN NetwerkNL maakt gebruik van cookies. Bij geen akkoord plaatsen wij alleen noodzakelijke cookies. Bekijk ons cookie-beleid.

Check

Check mijn woning

Door uw postcode en huisnummer in te vullen ziet u direct wat de status is van uw woning.

Wat is uw kamernummer?

Er zijn meerdere kamernummers op dit adres. Kies het juiste kamernummer.

Ik heb een storing

Heeft u een storing en bent u benieuwd naar de status? Wij leggen graag uit hoe we te werk gaan.

1. Storing melden
Neem bij een storing altijd eerst contact op met uw provider. Uw provider doet onderzoek naar waar de storing van zou kunnen komen.

2. Storing in het netwerk
Wanneer uw provider denkt dat er een storing in uw netwerk zit, sturen zij een KPNNetwerkNL monteur om dit op te lossen.

3. Afspraak KPNNetwerkNL
Wanneer wij bericht van uw provider hebben ontvangen om de storing op te lossen, streven wij ernaar om binnen 6 uur contact met u op te nemen. Heeft u na 6 uur nog niets van ons gehoord? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Mijn status