Ik heb een storing
Heeft u een storing en bent u benieuwd naar de status? Wij leggen graag uit hoe we te werk gaan.
Waarmee kunnen wij u helpen?
Heeft u een storing en bent u benieuwd naar de status? Wij leggen graag uit hoe we te werk gaan.
1. Storing melden
Neem bij een storing altijd eerst contact op met uw provider. Uw provider doet onderzoek naar waar de storing van zou kunnen komen.
2. Storing in het netwerk
Wanneer uw provider denkt dat er een storing in uw netwerk zit, sturen zij een KPNNetwerkNL monteur om dit op te lossen.
3. Afspraak KPNNetwerkNL
Wanneer wij bericht van uw provider hebben ontvangen om de storing op te lossen, streven wij ernaar om binnen 6 uur contact met u op te nemen. Heeft u na 6 uur nog niets van ons gehoord? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Ik wil graag een glasvezelaansluiting in mijn nieuwbouwwoning en ben benieuwd naar de status.
Lees meer >Om erachter te komen of het haalbaar is om glasvezel op uw adres te krijgen, heeft u een haalbaarheidsonderzoek gestart. Benieuwd wat de volgende stappen zijn? Wij zetten ze voor u op een rijtje:
Lees meer >Heeft u een glasvezelabonnement besteld en bent u benieuwd naar de status?
Lees meer >Wat fijn dat u glasvezel krijgt! Wanneer uw wijk in de planning staat voor de uitrol van glasvezel, wordt u hierover geïnformeerd.
Lees meer >Neem gerust contact met ons op!