KPN NetwerkNL maakt gebruik van cookies. Bij geen akkoord plaatsen wij alleen noodzakelijke cookies. Bekijk ons cookie-beleid.

Check

Check mijn woning

Door uw postcode en huisnummer in te vullen ziet u direct wat de status is van uw woning.

Wat is uw kamernummer?

Er zijn meerdere kamernummers op dit adres. Kies het juiste kamernummer.

Glasvezelaanleg in mijn wijk

Wat fijn dat u glasvezel krijgt! Wanneer uw wijk in de planning staat voor de uitrol van glasvezel, wordt u hierover geïnformeerd.

Handig: u hoeft zelf geen actie te ondernemen via dit platform. Wij houden u van elke stap op de hoogte, komen op eigen initiatief langs of doen een afspraakvoorstel. Mocht u niet thuis zijn, neem dan contact met ons op en/of stel een alternatief moment voor. De contactmomenten zijn als volgt:

1. Informatiefolder
U ontvangt van ons een folder met uitleg over glasvezel en de werkzaamheden. In deze fase zijn wij nog volop bezig met de voorbereidingen en kunt u nog geen afspraak maken.

2. Toestemmingsbrief
U ontvangt van ons een brief met daarin een code om toestemming te geven voor een glasvezelaansluitpunt in uw woning.

3. Bezoek glasvezelvoorbereider
Deze komt bij u langs om toestemming voor uw persoonlijke glasvezelaansluiting te vragen en de aansluitmogelijkheden in uw woning te bekijken. Bent u op dat moment niet thuis? Dan zal de voorbereider een niet-thuis-kaartje achterlaten, waarop staat hoe u een afspraak kunt maken.

4. Aanleg in de straat
De glasvezelmonteurs zullen het glasvezelnetwerk aanleggen in de straat. Hiervoor moet de stoep tijdelijk opengemaakt worden, dit gebeurt in de ochtend en zal in de avond weer netjes teruggelegd zijn. U ontvangt van onze uitvoerende partij een brief wanneer dit zal plaatsvinden.

5. Afspraak maken
U ontvangt van ons een brief met een afspraakvoorstel. In de brief staat hoe u uw afspraak kunt bevestigen of wijzigen.

6. Woning aansluiten
Een glasvezelmonteur komt bij u langs om het glasvezelaansluitpunt in uw woning te plaatsen.

Mijn status