KPN NetwerkNL maakt gebruik van cookies. Bij geen akkoord plaatsen wij alleen noodzakelijke cookies. Bekijk ons cookie-beleid.

Check

Check mijn woning

Door je postcode en huisnummer in te vullen zie je direct wat de status is van jouw woning.

Wat is je kamernummer?

Er zijn meerdere kamernummers op dit adres. Kies het juiste kamernummer.

Glasvezelaanleg in mijn wijk

Wat fijn dat je glasvezel krijgt! Wanneer je wijk in de planning staat voor de uitrol van glasvezel informeren we je hierover.

Handig: je hoeft zelf geen actie te ondernemen via dit platform. Wij houden je van elke stap op de hoogte, komen op eigen initiatief langs of doen een afspraakvoorstel. Mocht niet thuis zijn, neem dan contact met ons op en/of stel een alternatief moment voor. De contactmomenten zijn als volgt:

1. Informatiefolder
Je ontvangt van ons een folder met uitleg over glasvezel en de werkzaamheden. In deze fase zijn wij nog volop bezig met de voorbereidingen en kunt u nog geen afspraak maken.

2. Toestemmingsbrief
Je ontvangt van ons een brief met daarin een code om toestemming te geven voor een glasvezelaansluitpunt in je woning.

3. Bezoek glasvezelvoorbereider
Deze komt bij je langs om toestemming voor je persoonlijke glasvezelaansluiting te vragen en de aansluitmogelijkheden in je woning te bekijken. Ben je op dat moment niet thuis? Dan zal de voorbereider een niet-thuis-kaartje achterlaten, waarop staat hoe je een afspraak kunt maken.

4. Aanleg in de straat
De glasvezelmonteurs zullen het glasvezelnetwerk aanleggen in de straat. Hiervoor moet de stoep tijdelijk opengemaakt worden, dit gebeurt in de ochtend en zal in de avond weer netjes teruggelegd zijn. Je ontvangt van onze uitvoerende partij een brief wanneer dit zal plaatsvinden.

5. Afspraak maken
Je ontvangt van ons een brief met een afspraakvoorstel. In de brief staat hoe je je afspraak kunt bevestigen of wijzigen.

6. Woning aansluiten
Een glasvezelmonteur komt bij je langs om het glasvezelaansluitpunt in je woning te plaatsen.

Mijn status