KPN NetwerkNL maakt gebruik van cookies. Bij geen akkoord plaatsen wij alleen noodzakelijke cookies. Bekijk ons cookie-beleid.

Check

Check mijn woning

Door je postcode en huisnummer in te vullen zie je direct wat de status is van jouw woning.

Wat is je kamernummer?

Er zijn meerdere kamernummers op dit adres. Kies het juiste kamernummer.

Ik heb een glasvezelabonnement besteld

Heb je een glasvezelabonnement besteld en ben je benieuwd naar de status?

1. Afsluiten abonnement
Je sluit een abonnement af bij één van de providers die leveren via ons netwerk.

2. Contractbevestiging
Je ontvangt van je provider de bevestiging van het contract per mail of per post. Vanaf dat moment heb je 14 dagen bedenktijd.

3. Werkzaamheden
Soms moeten er nog werkzaamheden plaatsvinden in of rond je woning. In dat geval geeft de provider ons een seintje. Vervolgens neemt onze aannemer contact met je op om een afspraak in te plannen. Dat gebeurt meestal binnen 7 werkdagen nadat je provider het seintje gegeven heeft aan KPN NetwerkNL.

Mijn status