Ik krijg glasvezel

Ik was niet thuis, hoe maak ik een nieuwe afspraak met de glasvezelvoorbereider of -monteur?

Als onze glasvezelvoorbereider of -monteur voor een dichte deur staat, laat hij een kaartje achter. Daarop vragen we je om via ons terugbelverzoek een nieuwe afspraak in te plannen op een tijdstip waarop het jou uitkomt. Ook staat er op het kaartje waarom onze medewerker bij jou aan de deur stond.
Ik krijg glasvezel
  • Waarom zou ik voor glasvezel kiezen?
  • Mijn woning is opgeleverd, maar ik heb nog geen glasvezelaansluiting, wat nu?
  • Mag ik de glasvezelaansluiting tijdelijk van de muur halen?
  • Heb ik invloed op waar het glasvezelaansluitpunt komt?
  • Hoe gaat de aanleg van glasvezel bij een voortuin/oprit van meer dan 30 meter?
  • Hoe lang duurt het voordat mijn wijk is aangesloten op het glasvezelnetwerk?
  • Ik heb een aanvraag gedaan voor het verplaatsen/verwijderen van een glasvezelaansluiting, wanneer krijg ik een reactie?
  • Wat zijn de kosten voor het verplaatsen van mijn glasvezelaansluiting?
  • Ik wil mijn glasvezelaansluiting verplaatsen, kan dat?
  • Hoe vernieuwen jullie het netwerk in mijn wijk?
  • Ik heb te laat een aanvraag gedaan, hoe kan ik de werkzaamheden versnellen?
  • Ik krijg glasvezel: waarom moet er iemand mijn woning hiervoor in?
  • Stoppen de werkzaamheden als het vriest?
  • Wanneer wordt mijn nieuwbouwwoning aangesloten op glasvezel?
  • Hoe gaat de aanleg in mijn tuin?
  • Hoe blijf ik op de hoogte van de werkzaamheden?
  • Wordt er in mijn straat gegraven?
  • Waarom is er bij andere woningen/panden wel een voorbereider langs geweest, maar bij mij niet?
  • Wanneer kan ik mijn glasvezelaansluiting gaan gebruiken?
  • Is de glasvezelaansluiting in mijn nieuwbouwwoning kosteloos?
  • Hoe geef ik toestemming?
  • Ik gebruik nu een COAX-aansluiting: kan ik alsnog toestemming geven voor een glasvezelaansluiting?
  • Ik heb glasvezel of VDSL: kan ik COAX-kabels blijven gebruiken?
  • Komt mijn nieuwbouwwoning in aanmerking voor een haalbaarheidsonderzoek?