Ik krijg glasvezel

Ik was niet thuis, hoe maak ik een nieuwe afspraak met de glasvezelvoorbereider of -monteur?

Als onze glasvezelvoorbereider of -monteur voor een dichte deur staat, laat hij een kaartje achter. Daarop vragen we je om via ons terugbelverzoek een nieuwe afspraak in te plannen op een tijdstip waarop het jou uitkomt. Ook staat er op het kaartje waarom onze medewerker bij jou aan de deur stond.
Ik krijg glasvezel
  • Waarom zou ik voor glasvezel kiezen?
  • Heb ik invloed op waar het glasvezelaansluitpunt komt?
  • Hoe gaat de aanleg van glasvezel bij een voortuin/oprit van meer dan 30 meter?
  • Hoe lang duurt het voordat mijn wijk is aangesloten op het glasvezelnetwerk?
  • Hoe vernieuwen jullie het netwerk in mijn wijk?
  • Ik krijg glasvezel: waarom moet er iemand mijn woning hiervoor in?
  • Stoppen de werkzaamheden als het vriest?
  • Hoe gaat de aanleg in mijn tuin?
  • Hoe blijf ik op de hoogte van de werkzaamheden?
  • Wordt er in mijn straat gegraven?
  • Ik wil een schade melden. Waar kan ik dat doen?
  • Kan de medewerker aan de deur mij helpen een glasvezelabonnement af te sluiten?
  • Wanneer kan ik mijn glasvezelaansluiting gaan gebruiken?
  • Kan ik mijn e-mailadres behouden als ik glasvezel ga gebruiken?
  • Waarom is er bij andere woningen/panden wel een voorbereider langs geweest, maar bij mij niet?
  • Kan ik in mijn huurwoning ook glasvezel krijgen?
  • Hoe geef ik toestemming?
  • Ik heb toestemming gegeven, wat gebeurt er nu?
  • Ik heb de brief met toestemmingcode niet ontvangen
  • Ik gebruik nu een COAX-aansluiting: kan ik alsnog toestemming geven voor een glasvezelaansluiting?
  • Ik ben mijn toestemmingscode kwijt
  • Is de glasvezelaansluiting kosteloos?
  • Ik heb glasvezel of VDSL: kan ik COAX-kabels blijven gebruiken?
  • Het kopernetwerk in mijn wijk gaat uit, wat kan ik verwachten?