Ik krijg glasvezel

Ik ben mijn toestemmingscode kwijt

Ben je je persoonlijke code kwijt waarmee je toestemming kan geven? Neem dan telefonisch of via de chat contact met ons op. Je vindt de contactmogelijkheden onderaan onze contactpagina
Ik krijg glasvezel
  • Waarom zou ik voor glasvezel kiezen?
  • Mijn woning is opgeleverd, maar ik heb nog geen glasvezelaansluiting, wat nu?
  • Mag ik de glasvezelaansluiting tijdelijk van de muur halen?
  • Heb ik invloed op waar het glasvezelaansluitpunt komt?
  • Hoe gaat de aanleg van glasvezel bij een voortuin/oprit van meer dan 30 meter?
  • Hoe lang duurt het voordat mijn wijk is aangesloten op het glasvezelnetwerk?
  • Ik heb een aanvraag gedaan voor het verplaatsen/verwijderen van een glasvezelaansluiting, wanneer krijg ik een reactie?
  • Wat zijn de kosten voor het verplaatsen van mijn glasvezelaansluiting?
  • Hoe vernieuwen jullie het netwerk in mijn wijk?
  • Ik wil mijn glasvezelaansluiting verplaatsen, kan dat?
  • Ik heb te laat een aanvraag gedaan, hoe kan ik de werkzaamheden versnellen?
  • Ik krijg glasvezel: waarom moet er iemand mijn woning hiervoor in?
  • Stoppen de werkzaamheden als het vriest?
  • Wanneer wordt mijn nieuwbouwwoning aangesloten op glasvezel?
  • Hoe gaat de aanleg in mijn tuin?
  • Hoe blijf ik op de hoogte van de werkzaamheden?
  • Wordt er in mijn straat gegraven?
  • Ik heb glasvezel of VDSL: kan ik COAX-kabels blijven gebruiken?
  • Ik gebruik nu een COAX-aansluiting: kan ik alsnog toestemming geven voor een glasvezelaansluiting?
  • Ik was niet thuis, hoe maak ik een nieuwe afspraak met de glasvezelvoorbereider of -monteur?
  • Wanneer kan ik mijn glasvezelaansluiting gaan gebruiken?
  • Waarom is er bij andere woningen/panden wel een voorbereider langs geweest, maar bij mij niet?
  • Kan de medewerker aan de deur mij helpen een glasvezelabonnement af te sluiten?
  • Het kopernetwerk in mijn wijk gaat uit, wat kan ik verwachten?