Hoe vernieuwen jullie het netwerk in mijn wijk?
Direct naar hoofdinhoud
Ik krijg glasvezel

Hoe vernieuwen jullie het netwerk in mijn wijk?

We leggen eerst een nieuw glasvezelnetwerk aan in je wijk. Vervolgens sluiten we je woning hier in een paar stappen op aan. Bekijk de stappen voor laagbouwwoningen en voor hoogbouwwoningen. We houden je op de hoogte per post. Als je je hebt ingeschreven voor netwerkupdates, krijg je ook updates via de mail. 

Ik krijg glasvezel
  • Waarom zou ik voor glasvezel kiezen?
  • Mag ik zelf bepalen waar het glasvezelaansluitpunt komt?
  • Hoe gaat de aanleg van glasvezel bij een voortuin/oprit van meer dan 30 meter?
  • Hoe lang duurt het voordat mijn wijk is aangesloten op het glasvezelnetwerk?
  • Ik krijg glasvezel: waarom moet er iemand mijn woning hiervoor in?
  • Stoppen de werkzaamheden als het vriest?
  • Hoe gaat de aanleg in mijn tuin?
  • Hoe blijf ik op de hoogte van de werkzaamheden?
  • Graven jullie in mijn straat?
  • Ik was niet thuis, hoe maak ik een nieuwe afspraak met de glasvezelvoorbereider of -monteur?
  • Ik wil een schade melden. Waar doe ik dit?
  • Kan de medewerker aan de deur mij helpen een glasvezelabonnement af te sluiten?
  • Kan ik mijn e-mailadres behouden als ik glasvezel ga gebruiken?
  • Wanneer kan ik mijn glasvezelaansluiting gebruiken?
  • Waarom is er bij andere woningen/panden wel een voorbereider langs geweest, maar bij mij niet?
  • Kan ik in mijn huurwoning ook glasvezel krijgen?
  • Hoe geef ik toestemming?
  • Ik heb toestemming gegeven, wat gebeurt er nu?
  • Ik heb de brief met toestemmingcode niet ontvangen
  • Ik gebruik nu een COAX-aansluiting: kan ik alsnog toestemming geven voor een glasvezelaansluiting?
  • Ik ben mijn toestemmingscode kwijt
  • Is de glasvezelaansluiting kosteloos?
  • Ik heb glasvezel of VDSL: kan ik COAX-kabels blijven gebruiken?
  • Het kopernetwerk in mijn wijk gaat uit, wat kan ik verwachten?