Ik heb een aanvraag gedaan voor het verplaatsen/verwijderen van een glasvezelaansluiting, wanneer krijg ik een reactie?
Direct naar hoofdinhoud
Welke diensten

Ik heb een aanvraag gedaan voor het verplaatsen/verwijderen van een glasvezelaansluiting, wanneer krijg ik een reactie?

Voor het verplaatsen van een glasvezelaansluiting krijg je binnen 1 werkdag een offerte toegezonden. Heb je na 2 werkdagen nog geen reactie ontvangen, neem dan contact met op ons op via de klantenservice
Welke diensten
  • Mijn woning is opgeleverd, maar ik heb nog geen glasvezelaansluiting, wat nu?
  • Mag ik de glasvezelaansluiting tijdelijk van de muur halen?
  • Wat zijn de kosten voor het verplaatsen van mijn glasvezelaansluiting?
  • Ik wil mijn glasvezelaansluiting verplaatsen, kan dat?
  • Ik heb te laat een aanvraag gedaan, hoe kan ik de werkzaamheden versnellen?
  • Wanneer sluiten jullie mijn nieuwbouwwoning aan op glasvezel?
  • Wat regelt de projectontwikkelaar/aannemer voor mijn glasvezelaansluiting en wat moet ik zelf doen?
  • Is de glasvezelaansluiting in mijn nieuwbouwwoning kosteloos?
  • Kan ik mijn huidige abonnement meeverhuizen naar mijn nieuwbouwwoning?
  • Mijn nieuwbouwwoning heeft nog geen glasvezel, wat nu?
  • Moet ik een glasvezelaansluiting aanvragen voor mijn nieuwbouwwoning?
  • Hoe kan ik zien of ik een aansluiting heb op mijn adres?
  • Komt mijn nieuwbouwwoning in aanmerking voor een haalbaarheidsonderzoek?
  • Ik weet mijn postcode en huisnummer nog niet van mijn nieuwbouwwoning, kan ik mij ook aanmelden voor de netwerkupdates?
  • Ik heb op tijd een aanvraag gedaan, kunnen de werkzaamheden eerder plaatsvinden?