Ik heb al glasvezel

Kan ik het glasvezelaansluitpunt verwijderen?

Het verwijderen van het aansluitpunt is mogelijk maar dit mag je niet zelf doen. Dit vraag je aan via www.mijnaansluiting.nl. Hier kun je een account aanmaken en vervolgens bij ‘Media & communicatie’ een aanvraag indienen om het glasvezelaansluitpunt te laten verwijderen. Wij nemen dan snel contact met je op.
Ik heb al glasvezel
  • Er worden nog werkzaamheden in mijn wijkcentrale uitgevoerd, wat nu?
  • Kan ik mijn Digitenne houden nu ik glasvezel heb?
  • Ik heb een glasvezelaansluiting maar ik kan nog geen abonnement afsluiten, hoe kan dit?
  • Wat moet ik doen om het nieuwe netwerk te gebruiken?
  • Kan ik meerdere ontvangers gebruiken?
  • Ik heb een vraag over mijn Reggefiber-aansluiting, waar kan ik die stellen?
  • Hoe kan ik een tweede glasvezelaansluiting in mijn woning krijgen?
  • Kan ik tegelijkertijd bellen, internetten en tv-kijken via een glasvezelaansluiting?