Ik heb al glasvezel

Ik heb een vraag over mijn Reggefiber-aansluiting, waar kan ik die stellen?

Bij ons! Sinds 1 mei 2019 zijn Reggefiber en wij namelijk samen verdergegaan als KPN NetwerkNL. Voor jou verandert er verder niets, alleen dat je voor een vraag over je glasvezelaansluiting nu bij ons terecht kunt.
Ik heb al glasvezel
  • Er worden nog werkzaamheden in mijn wijkcentrale uitgevoerd, wat nu?
  • Kan ik mijn Digitenne houden nu ik glasvezel heb?
  • Ik heb een glasvezelaansluiting maar ik kan nog geen abonnement afsluiten, hoe kan dit?
  • Wat moet ik doen om het nieuwe netwerk te gebruiken?
  • Kan ik het glasvezelaansluitpunt verwijderen?
  • Kan ik tegelijkertijd bellen, internetten en tv-kijken via een glasvezelaansluiting?
  • Kan ik meerdere ontvangers gebruiken?
  • Hoe kan ik een tweede glasvezelaansluiting in mijn woning krijgen?