Ik heb al glasvezel

Ik heb een glasvezelaansluiting maar ik kan nog geen abonnement afsluiten, hoe kan dit?

Als u een glasvezelaansluiting heeft, maar nog geen abonnement kunt afsluiten, neemt u dan contact met ons op via de klantenservice. Wij helpen u graag verder.
Ik heb al glasvezel
  • Er worden nog werkzaamheden in mijn wijkcentrale uitgevoerd, wat nu?
  • Kan ik mijn Digitenne houden nu ik glasvezel heb?
  • Wat moet ik doen om het nieuwe netwerk te gebruiken?
  • Kan ik het glasvezelaansluitpunt verwijderen?
  • Kan ik tegelijkertijd bellen, internetten en tv-kijken via een glasvezelaansluiting?
  • Kan ik meerdere ontvangers gebruiken?
  • Hoe kan ik een tweede glasvezelaansluiting in mijn woning krijgen?
  • Ik heb een vraag over mijn Reggefiber-aansluiting, waar kan ik die stellen?