KPN NetwerkNL maakt gebruik van cookies voor een goede werking van de website. Bekijk ons cookie-beleid.

Mijn provider levert geen diensten op het nieuwe netwerk. Wat moet ik doen?

Ons netwerk is een open netwerk. Dat houdt in dat verschillende providers diensten aanbieden op ons netwerk. U kiest dus zelf welke provider en welk pakket het beste bij u past. Als uw huidige provider geen diensten levert over het nieuwe netwerk, heeft u dus nog ruime keuze uit andere providers.

Bekijk hier welke providers diensten aanbieden op ons netwerk. 

Diensten

  • Kan ik mijn eigen e-mailadres blijven gebruiken?

    Indien u gebruik blijft maken van de diensten van uw huidige provider, verandert uw e-mailadres niet. Wilt u naar een andere provider, dun kunt u bij uw nieuwe provider informeren naar de mogelijkheden.

    Lees meer >
  • Welke providers leveren diensten op het vernieuwde netwerk?

    Ons netwerk is een open netwerk. Dat houdt in dat verschillende providers diensten aanbieden op ons netwerk. U kiest dus zelf welke provider en welk pakket het beste bij u past. Internet bijvoorbeeld, of tv en telefonie. Of alle drie natuurlijk.

    Lees meer >
  • Gaan mijn abonnementkosten nu omhoog?

    De werkzaamheden die KPN NetwerkNL uitvoert zijn voor u kosteloos. Het nieuwe netwerk biedt u nieuwe mogelijkheden. Alleen als u zelf kiest voor een duurder abonnement bij uw provider, gaan uw abonnementskosten omhoog. U kunt hiervoor contact opnemen met uw provider.

    Lees meer >
  • Hoeveel ontvangers kan ik gebruiken?

    Dit is afhankelijk van uw provider en het gekozen pakket. Deze vraag kunt u dus het beste stellen aan uw provider. Zij helpen u er graag mee verder.

    Lees meer >
  • Kan ik mijn Digitenne behouden?

    Ja, u kunt Digitenne blijven behouden. Digitenne staat niet in vaste verbinding met het netwerk waar wij werkzaamheden aan uitvoeren.

    Lees meer >
  • Kan ik mijn eigen IP-adres behouden?

    Indien u nog geen gebruik maakt van het netwerk van KPN NetwerkNL, maar wilt overstappen op ons netwerk, dan verandert uw IP-adres. Voor meer informatie over uw nieuwe IP-adres kunt u het beste contact opnemen met uw provider. Tijdens de werkzaamheden in de straat door KPN NetwerkNL verandert er voor u niets.

    Lees meer >