KPN NetwerkNL maakt gebruik van cookies voor een goede werking van de website. Bekijk ons cookie-beleid.

Check mijn woning

Check mijn woning

Door uw postcode en huisnummer in te vullen ziet u direct wat de status is van uw woning.

Wat is uw kamernummer?

Er zijn meerdere kamernummers op dit adres. Kies het juiste kamernummer.

Kan ik mijn Digitenne behouden?

Ja, u kunt Digitenne blijven behouden. Digitenne staat niet in vaste verbinding met het netwerk waar wij werkzaamheden aan uitvoeren.

Diensten

  • Mijn provider levert geen diensten op het nieuwe netwerk. Wat moet ik doen?

    Ons netwerk is een open netwerk. Dat houdt in dat verschillende providers diensten aanbieden op ons netwerk. U kiest dus zelf welke provider en welk pakket het beste bij u past. Als uw huidige provider geen diensten levert over het nieuwe netwerk, heeft u dus nog ruime keuze uit andere providers.

    Lees meer >
  • Kan ik mijn eigen e-mailadres blijven gebruiken?

    Indien u gebruik blijft maken van de diensten van uw huidige provider, verandert uw e-mailadres niet. Wilt u naar een andere provider, dun kunt u bij uw nieuwe provider informeren naar de mogelijkheden.

    Lees meer >
  • Hoe kan ik diensten afnemen bij de provider?

    Na de werkzaamheden moet u daarna zélf voor uw televisie-, telefoon- en eventuele internetabonnement zorgen. Dat betekent ook dat u zelf kunt kiezen welke diensten u wilt afnemen en bij welke provider. U zult zelf een keuze moeten maken welke provider u wilt hebben. De provider zal u informeren over de stappen die komen kijken bij het aanmelden.

    Lees meer >
  • Kan ik mijn eigen IP-adres behouden?

    Indien u nog geen gebruik maakt van het netwerk van KPN NetwerkNL, maar wilt overstappen op ons netwerk, dan verandert uw IP-adres. Voor meer informatie over uw nieuwe IP-adres kunt u het beste contact opnemen met uw provider. Tijdens de werkzaamheden in de straat door KPN NetwerkNL verandert er voor u niets.

    Lees meer >
  • Hoeveel ontvangers kan ik gebruiken?

    Dit is afhankelijk van uw provider en het gekozen pakket. Deze vraag kunt u dus het beste stellen aan uw provider. Zij helpen u er graag mee verder.

    Lees meer >