KPN NetwerkNL maakt gebruik van cookies. Bij geen akkoord plaatsen wij alleen noodzakelijke cookies. Bekijk ons cookie-beleid.

Check

Check mijn woning

Door uw postcode en huisnummer in te vullen ziet u direct wat de status is van uw woning.

Wat is uw kamernummer?

Er zijn meerdere kamernummers op dit adres. Kies het juiste kamernummer.

Kan ik een afspraak maken omdat er in mijn wijk glasvezel wordt aangelegd?

Wanneer uw wijk in de planning staat voor de uitrol van glasvezel, wordt u hierover geïnformeerd. U kunt een afspraak maken op verschillende momenten. Deze zijn als volgt:

1. Informeren
U ontvangt van ons een folder met uitleg over glasvezel en de werkzaamheden. Op dit moment is het nog niet mogelijk om een afspraak te maken.

2. Glasvezelvoorbereider
Deze komt bij u langs om de mogelijkheden in uw woning te bekijken. Bent u op dat moment niet thuis? Dan zal de voorbereider een kaartje achterlaten waarop staat hoe u een afspraak kunt maken.

3. Aansluiten woning
U ontvangt van ons een brief met een afspraakvoorstel. In de brief staat hoe u uw afspraak kunt bevestigen of wijzigen. Wanneer u deze brief (nog) niet heeft ontvangen, is het niet mogelijk om een afspraak te maken.

Afspraak maken