KPN NetwerkNL maakt gebruik van cookies. Bij geen akkoord plaatsen wij alleen noodzakelijke cookies. Bekijk ons cookie-beleid.

Check

Check mijn woning

Door uw postcode en huisnummer in te vullen ziet u direct wat de status is van uw woning.

Wat is uw kamernummer?

Er zijn meerdere kamernummers op dit adres. Kies het juiste kamernummer.

Kan ik een afspraak maken als ik een glasvezelabonnement heb afgesloten?

Als u een glasvezelabonnement hebt afgesloten bij een van de providers, moeten er in sommige gevallen werkzaamheden plaatsvinden in of rond uw woning.

In dat geval geeft de provider uw aanvraag aan ons door. Onze aannemer neemt contact met u op om een afspraak in te plannen. Dat gebeurt meestal binnen 7 werkdagen nadat uw abonnementsaanvraag door uw provider is goedgekeurd. Heeft de aannemer na 7 werkdagen nog geen contact met u opgenomen voor een afspraak? Neem dan contact op met de klantenservice. Heeft u een kaartje van ons ontvangen waarop staat dat er een monteur van KPN NetwerkNL bij u langs is geweest toen u niet thuis was? Op het kaartje dat u in de brievenbus heeft gevonden, staat waarom de KPN NetwerkNL medewerker bij u aan de deur was. U vindt daar ook de instructies en het telefoonnummer voor het maken van een nieuwe afspraak.

Afspraak maken