KPN NetwerkNL maakt gebruik van cookies. Bij geen akkoord plaatsen wij alleen noodzakelijke cookies. Bekijk ons cookie-beleid.

headerimage

Wij zijn in de buurt kom langs

Bezoek ons informatiepunt

Wij helpen je graag bij al jouw vragen over ons netwerk. Je kunt hiervoor terecht bij één van onze informatiepunten.

Jij krijgt glasvezel

Op dit moment is er geen glasvezelinformatiepunt geopend. Heb je nog vragen of wil je meer weten over glasvezel? Kijk dan op onze pagina met veelgestelde vragen.

Wat is het informatiepunt?

Het glasvezelinformatiepunt is een plek bij jou in de buurt waar je terecht kunt als KPN NetwerkNL in jouw wijk glasvezel aanlegt. Onze vakmensen ter plaatse weten alles over de planning en staan voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden. Zo weet je zeker dat je goed antwoord krijgt.

Waarvoor kan ik hier terecht?

  • Voor vragen over de aanleg in jouw straat
  • Voor vragen over het plannen of wijzig van afspraken
  • Voor vragen over het gebruikmaken van het netwerk 
glasvezelinformatiepunt in wijk

Toestemming geven kan online én bij jou in de buurt

Het goede nieuws is bekend: jouw straat wordt aangesloten op het open glasvezelnetwerk van KPN NetwerkNL! Daarmee krijg je krachtig internet met nieuwe mogelijkheden. Je hoeft daarvoor alleen maar toestemming te geven. Goed om te weten: toestemming geven is iets anders dan een abonnement afsluiten. Na het geven van toestemming zit je dus nergens aan vast. Maar waarom vragen we je toestemming? Dat hebben we uitgelegd op een pagina over toestemming geven voor glasvezel.

Direct antwoord op je vraag

Heb je een prangende vraag, maar is het glasvezelinformatiepunt vandaag niet open? Wie weet staat jouw vraag tussen onze veelgestelde vragen. Hieronder vind je een paar veelgestelde vragen tijdens de aanleg van glasvezel.

  • Hoe kan ik toestemming geven?

    Toestemming geven kan online via kpnnetwerk.nl/toestemming, maar ook op het glasvezelinformatiepunt.

  • Moet ik het netwerk gebruiken?

    Je bent niet verplicht jouw gratis glasvezelaansluiting te gebruiken. Twijfel je over welk abonnement je moet nemen? In het glasvezelinformatiepunt helpen onze specialisten je een abonnement te kiezen dat bij je past.

  • Wanneer moet ik thuis zijn?

    Op twee momenten: als de glasvezelvoorbereider komt om te kijken waar jouw aansluiting komt en als de glasvezelmonteur jouw aansluiting komt installeren. Kun je niet? Op het glasvezelinformatiepunt kun je de afspraak wijzigen.

  • Wat is mijn status?

    Onze specialisten op het glasvezelinformatiepunt weten precies wat jouw status is. Heb je problemen? Dan lossen ze dit meteen voor je op.

  • Ik heb een bezoek gemist, wat nu?

    Heb je het bezoek van de glasvezelvoorbereider of glasvezelmonteur gemist? Op het glasvezelinformatiepunt kun je een nieuwe afspraak maken. Makkelijk geregeld.

Zo blijf je automatisch op de hoogte

Wil je altijd meteen op de hoogte zijn van het laatste nieuws rondom de aanleg van glasvezel in jouw wijk? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief. Hierbij geef je ook je postcode door, zo weten wij welk nieuws voor jouw adres relevant is. Heb jij je al ingeschreven? Goed bezig, jij ontvangt daarmee als eerste onze updates!

NetwerkNL Image