KPN NetwerkNL maakt gebruik van cookies. Bij geen akkoord plaatsen wij alleen noodzakelijke cookies. Bekijk ons cookie-beleid.

Check

Check mijn woning

Door uw postcode en huisnummer in te vullen ziet u direct wat de status is van uw woning.

Wat is uw kamernummer?

Er zijn meerdere kamernummers op dit adres. Kies het juiste kamernummer.

headerimage

wij zijn in de buurt kom langs

Heb je vragen over de aanleg, de planning of het gebruikmaken van glasvezel?

Bezoek ons informatiepunt

Wij helpen u graag bij al uw vragen over ons netwerk. U kunt daarvoor terecht bij één van onze informatiepunten.

Jouw woning krijgt gratis glasvezel

Goed nieuws, we gaan jouw woning gratis en vrijblijvend aansluiten op ons glasvezelnetwerk. Heb je vragen over de aanleg en planning? Dan kun je terecht bij het glasvezelinformatiepunt in jouw wijk. Op de kaart hiernaast vind je per glasvezelinformatiepunt het adres en openingstijden.

WAT IS HET GLASVEZELINFORMATIEPUNT?

Het glasvezelinformatiepunt is een plek bij jou in de buurt waar je terecht kunt als KPN NetwerkNL in jouw wijk glasvezel aanlegt. Onze vakmensen ter plaatse weten alles over de planning en staan voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden. Zo weet je zeker dat je goed antwoord krijgt.

WAARVOOR KAN IK HIER TERECHT?

  • Voor vragen over de aanleg in jouw straat
  • Voor vragen over het plannen of wijzig van afspraken
  • Voor vragen over het gebruikmaken van het netwerk 

Direct antwoord op je vraag

Heb je een prangende vraag, maar is het glasvezelinformatiepunt vandaag niet open? Wie weet staat jouw vraag tussen onze veelgestelde vragen. Hieronder vind je een paar veelgestelde vragen tijdens de aanleg van glasvezel.

  • Hoe kan ik toestemming geven?

    Toestemming geven kan online via kpnnetwerk.nl/toestemming, maar ook op het glasvezelinformatiepunt.

  • Moet ik het netwerk gebruiken?

    Je bent niet verplicht jouw gratis glasvezelaansluiting te gebruiken. Twijfel je over welk abonnement je moet nemen? In het glasvezelinformatiepunt helpen onze specialisten je een abonnement te kiezen dat bij je past.

  • Wanneer moet ik thuis zijn?

    Op twee momenten: als de glasvezelvoorbereider komt om te kijken waar jouw aansluiting komt en als de glasvezelmonteur jouw aansluiting komt installeren. Kun je niet? Op het glasvezelinformatiepunt kun je de afspraak wijzigen.

  • Wat is mijn status?

    Onze specialisten op het glasvezelinformatiepunt weten precies wat jouw status is. Heb je problemen? Dan lossen ze dit meteen voor je op.

  • Ik heb een bezoek gemist, wat nu?

    Heb je het bezoek van de glasvezelvoorbereider of glasvezelmonteur gemist? Op het glasvezelinformatiepunt kun je een nieuwe afspraak maken. Makkelijk geregeld.

Zo blijf je automatisch op de hoogte

Wil je altijd meteen op de hoogte zijn van het laatste nieuws rondom de aanleg van glasvezel in jouw wijk? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief. Hierbij geef je ook je postcode door, zo weten wij welk nieuws voor jouw adres relevant is. Heb jij je al ingeschreven? Goed bezig, jij ontvangt daarmee als eerste onze updates!

NetwerkNL Image