Ik heb je helaas gemist
Vragen over glasvezel
We vernieuwen ons netwerk bij jou in de buurt. Dit doen we door glasvezel aan te leggen. Misschien heb je vragen over glasvezel en de aanlegwerkzaamheden. We willen je hier graag meer over vertellen. Daarom waren we bij je aan de deur. Helaas hebben we je niet persoonlijk kunnen spreken. We hebben daarom alle veelgestelde vragen en antwoorden hieronder op een rijtje gezet.
Wil je direct toestemming geven voor de werkzaamheden voor glasvezel? Dat kan natuurlijk ook. Als je toestemming hebt gegeven, komt er een glasvezelvoorbereider langs om samen met jou de beste plek voor de aansluiting te bepalen.
Veelgestelde vragen
Kies een onderwerp:
Vragen over het netwerk
Wat is glasvezel?
Waarom zou ik overstappen op glasvezel?
Hoe werkt het glasvezelnetwerk?
Hoe snel is glasvezel?
Wat is het verschil tussen KPN Netwerk en providers?
Is glasvezel ook interessant als ik niet veel internet?
Hoe weet ik welke aansluiting ik heb?
Ik krijg glasvezel
Is de glasvezelaansluiting kosteloos?
Welke providers zijn beschikbaar op het netwerk van KPN Netwerk?
Mijn huidige provider is niet beschikbaar op het nieuwe glasvezelnetwerk, en nu?
Kan ik in mijn huurwoning ook glasvezel krijgen?
Ik heb toestemming gegeven, wat gebeurt er nu?
Hoe blijf ik op de hoogte van de werkzaamheden?
Graven jullie in mijn straat?
Hoe gaat de aanleg in mijn tuin?
Hoe vernieuwen jullie het netwerk in mijn wijk?
Ik gebruik nu een COAX-aansluiting: kan ik alsnog toestemming geven voor een glasvezelaansluiting?
Ik was niet thuis, hoe maak ik een nieuwe afspraak met de glasvezelvoorbereider of -monteur?
Wanneer kan ik mijn glasvezelaansluiting gebruiken?
Mag ik zelf bepalen waar het glasvezelaansluitpunt komt?