Laatst bijgewerkt: 17-12-2020
Door het COVID-19 coronavirus zijn Nederland en de wereld in een uitzonderlijke situatie beland. KPN neemt vanuit zijn verantwoordelijkheid als telecomoperator en werkgever maatregelen om werknemers, klanten en partners te beschermen en de continuïteit van de dienstverlening te borgen zodat klanten vanuit huis kunnen werken en mensen in Nederland met elkaar verbonden blijven.
Met het protocol kunnen wij bewoners duidelijk en eenduidig informeren over de aanleg van glasvezel tijdens de corona-uitbraak. Het helpt ons om zorgen weg te nemen wanneer er medewerkers, van zowel KPN als van derden, aan de deur komen of in de straat aan het werk zijn. Eén ding staat altijd op de eerste plaats: de gezondheid en veiligheid van de bewoners en medewerkers.
We nemen ook de vrijheid om een beroep op u te doen: graag willen we samen met u zicht houden op het sentiment in het gebied. Door signalen van bewoners of anderen met ons te delen, kunnen we de bewonerscommunicatie continu optimaliseren. En dat is cruciaal als het gaat om duidelijkheid en eventuele zorg wegnemen zolang er mensen aan de deur komen of in de straat bezig zijn. We willen u vragen deze signalen of vragen van bewoners te delen met uw contactpersoon.
De protocollen zijn te downloaden via onderstaande links.
Instructies voor voorbereider met klantcontact