Je afspraak bevestigen of wijzigen
We komen binnenkort je glasvezelaansluiting monteren. Heb je een afspraakvoorstel van ons gekregen? Bevestig je afspraak met je persoonlijke code. Heb je al een afspraak, maar komt het toch niet uit? Dan kun je ons vragen je afspraak te wijzigen.
Zo bevestig je de afspraak
Je vindt je afspraakvoorstel en persoonlijke code in de brief die je van ons kreeg. Nog geen brief ontvangen? Wacht dan nog even af.
- Klik hieronder op 'afspraak bevestigen'
- Vul je persoonlijke code in
- Vul je gegevens aan
- Je krijgt je afspraakvoorstel te zien
- Bevestig de afspraak
Als we andere tijden beschikbaar hebben, dan laten we je die zien.
Zo wijzig je een geplande afspraak
Heb je al een afspraak met ons gepland, maar komt de dag of tijd toch niet uit? Laat dan een terugbelverzoek voor ons achter. We nemen dan contact op voor een nieuwe afspraak.
- Klik hieronder op ‘terugbelverzoek doen’
- Kies in het formulier voor ‘terugbelverzoek’
- Omschrijf waarom we terug moeten bellen en doe een voorstel voor een nieuwe afspraak
- Laat je gegevens achter
Als je afspraak niet is doorgegaan
Was je niet thuis toen we langskwamen? Of ging je afspraak om een andere reden niet door? Dan maken we graag een nieuwe afspraak. Doe daarvoor ook een terugbelverzoek. We bellen je dan om een nieuwe afspraak te plannen.
- Kies in het formulier voor ‘terugbelverzoek’
- Omschrijf waarom we terug moeten bellen en doe een voorstel voor een nieuwe afspraak
- Laat je gegevens achter
Veelgestelde vragen
Hoe wijzig ik mijn afspraak voor het activeren van mijn glasvezelabonnement?
Ik heb een storing en wil een afspraak maken om die te verhelpen