Afspraak maken | KPN Netwerk
Direct naar hoofdinhoud
  • We sluiten je kosteloos aan
  • Snel, stabiel internet met glasvezel
  • Al ruim 4 miljoen adressen aangesloten

Je afspraak bevestigen of wijzigen

Glasvezelmonteur KPN Netwerk

We komen binnenkort je glasvezelaansluiting monteren. Heb je een afspraakvoorstel van ons gekregen? Dan kun je die afspraak bevestigen. Heb je al een afspraak, maar komt het toch niet uit? Dan kun je ons vragen je afspraak te wijzigen.

Zo bevestig je de afspraak

Je vindt je afspraakvoorstel in de brief die je van ons kreeg. Nog geen brief ontvangen? Wacht dan nog even af. 

  • Klik hieronder op 'afspraak bevestigen' 
  • Vul je gegevens aan
  • Je krijgt je afspraakvoorstel te zien
  • Bevestig de afspraak 

Als we andere tijden beschikbaar hebben, dan laten we je die zien. 

Afspraak bevestigen

Zo wijzig je een geplande afspraak

Heb je al een afspraak met ons gepland, maar komt de dag of tijd toch niet uit? Laat dan een terugbelverzoek voor ons achter. We nemen dan contact op voor een nieuwe afspraak.

  • Klik hieronder op "Terugbelverzoek doen"
  • Omschrijf waarom we terug moeten bellen en doe een voorstel voor een nieuwe afspraak.
  • Laat je gegevens achter

 

Terugbelverzoek doen

Als je afspraak niet is doorgegaan

Was je niet thuis toen we langskwamen? Of ging je afspraak om een andere reden niet door? Dan maken we graag een nieuwe afspraak. Doe daarvoor een terugbelverzoek. We bellen je dan om een nieuwe afspraak te plannen.

  • Klik hieronder op "Terugbelverzoek doen"
  • Omschrijf waarom we terug moeten bellen en doe een voorstel voor een nieuwe afspraak.
  • Laat je gegevens achter

 

 

Terugbelverzoek doen

Over de afspraak

Op de afgesproken datum komt onze monteur langs. Hij of zij monteert het glasvezelaansluitpunt op de afgesproken plek in je woning.
Bekijk de stappen
Monteur
Veelgestelde vragen
  • Hoe wijzig ik mijn afspraak voor het activeren van mijn glasvezelabonnement?
  • Ik heb een storing en wil een afspraak maken om die te verhelpen