Zo sluiten we je woning aan op hetnetwerk van Nederland
Hieronder zie je welke werkzaamheden we uitvoeren bij de aanleg van glasvezel. De werkzaamheden kunnen per wijk verschillen, net als de planning. Gaan we jouw buurt aansluiten op glasvezel? Doe de postcodecheck voor actuele informatie en schrijf je in voor onze netwerkupdates. Zo ben je altijd op de hoogte van de werkzaamheden.
We maken een plan voor jouw buurt
Je geeft toestemming voor glasvezel
We gaan graven
Onze aannemer legt de glasvezelkabel aan in de straat. Daarvoor moeten we graven. We boren de kabel vanaf de straat onder de grond tot vlakbij jouw woning. Hier maken we een gat om de kabel neer te leggen. Op een later moment monteert onze aannemer de kabel onder de grond af.
Voordat we beginnen, krijg je van ons een bericht met informatie over de werkzaamheden. Als je je hebt ingeschreven voor onze netwerkupdates, sturen we je ook een e-mail om de werkzaamheden aan te kondigen. We laten alles weer netjes achter als we klaar zijn.
Je sluit een glasvezelabonnement af
Wil je gebruikmaken van je glasvezelaansluiting? Dan heb je een glasvezelabonnement nodig. Dat sluit je af bij een provider. Wil je weten welke providers diensten leveren op ons netwerk?
Heb je een glasvezelabonnement afgesloten of maak je gebruik van ons kopernetwerk? Dan komen we langs om je aan te sluiten op het glasvezelnetwerk.
Je maakt een afspraak met onze monteur
Je kunt het netwerk gebruiken
We waarborgen de kwaliteit van het netwerk
Veelgestelde vragen
Blijft mijn internet werken tijdens de werkzaamheden?
Hoe gaat de aanleg in mijn tuin?
Hoe lang duren de graafwerkzaamheden?
Graven jullie in mijn straat?
Wat is het verschil tussen KPN Netwerk en providers?