Zo sluiten we je woning aan op hetnetwerk van Nederland
Hieronder zie je welke werkzaamheden we uitvoeren bij de aanleg van glasvezel. De aanlegwerkzaamheden kunnen per wijk verschillen, net als de planning. Gaan we jouw wijk aansluiten op glasvezel? Doe de postcodecheck voor actuele informatie en schrijf je in voor onze netwerkupdates. Zo ben je altijd op de hoogte van de werkzaamheden.
We maken een plan voor jouw buurt
Voordat we starten met het aanleggen van glasvezel, maken we een plan voor je buurt. We planden met onze aannemer het werk en maakten afspraken met de gemeente. We sturen je een brief wanneer we starten met onze werkzaamheden.
Je geeft toestemming voor glasvezel
Om de glasvezelkabel vanaf de straat bij jouw woning naar binnen te brengen, zijn er werkzaamheden nodig in en rond je woning. Daarvoor geef je toestemming met jouw persoonlijke code. Onze servicemedewerkers bellen binnenkort bij je aan. Je kunt ons dan alles vragen over glasvezel en de werkzaamheden.
We gaan graven
Onze aannemer legt de glasvezelkabel aan in de straat tot aan de gevel. Daar moeten we voor graven. Voordat we beginnen, krijg je van ons een bericht met informatie over de werkzaamheden.
Als je je hebt ingeschreven voor onze netwerkupdates, sturen we je ook een e-mail om de werkzaamheden aan te kondigen. We laten alles weer netjes achter als we klaar zijn.
We waarborgen de kwaliteit van het netwerk
Veelgestelde vragen
Blijft mijn internet werken tijdens de werkzaamheden?
Hoe gaat de aanleg in mijn tuin?
Hoe lang duren de graafwerkzaamheden?
Graven jullie in mijn straat?
Wat is het verschil tussen KPN Netwerk en providers?