Kan ik mijn huidige abonnement meeverhuizen naar mijn nieuwbouwwoning?
Direct naar hoofdinhoud
Welke diensten

Kan ik mijn huidige abonnement meeverhuizen naar mijn nieuwbouwwoning?

Ga je verhuizen naar een nieuwbouwwoning met glasvezel en wil je je huidige abonnement meeverhuizen? Dan ben je bij je huidige provider aan het juiste adres: zij kunnen je helpen met het meeverhuizen van je abonnement.
Welke diensten
  • Mijn woning is opgeleverd, maar ik heb nog geen glasvezelaansluiting, wat nu?
  • Mag ik de glasvezelaansluiting tijdelijk van de muur halen?
  • Ik heb een aanvraag gedaan voor het verplaatsen/verwijderen van een glasvezelaansluiting, wanneer krijg ik een reactie?
  • Wat zijn de kosten voor het verplaatsen van mijn glasvezelaansluiting?
  • Ik wil mijn glasvezelaansluiting verplaatsen, kan dat?
  • Ik heb te laat een aanvraag gedaan, hoe kan ik de werkzaamheden versnellen?
  • Wanneer sluiten jullie mijn nieuwbouwwoning aan op glasvezel?
  • Wat regelt de projectontwikkelaar/aannemer voor mijn glasvezelaansluiting en wat moet ik zelf doen?
  • Is de glasvezelaansluiting in mijn nieuwbouwwoning kosteloos?
  • Mijn nieuwbouwwoning heeft nog geen glasvezel, wat nu?
  • Moet ik een glasvezelaansluiting aanvragen voor mijn nieuwbouwwoning?
  • Hoe kan ik zien of ik een aansluiting heb op mijn adres?
  • Komt mijn nieuwbouwwoning in aanmerking voor een haalbaarheidsonderzoek?
  • Ik weet mijn postcode en huisnummer nog niet van mijn nieuwbouwwoning, kan ik mij ook aanmelden voor de netwerkupdates?
  • Ik heb op tijd een aanvraag gedaan, kunnen de werkzaamheden eerder plaatsvinden?